Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem? ".
fipro
Posty: 8 Rejestracja: 16 lut 2015, 11:37
Podziękował:
1 raz
Otrzymał podziękowań:
0
Post
autor: fipro » 23 kwie 2024, 14:21
Przy prawidłowym adresie sklepu nie działa połączenie ale również nie chce pobierać danych i wyskakuje ten sam błąd.
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7128 Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował:
21 razy
Otrzymał podziękowań:
106 razy
Kontakt:
Post
autor: PhotoSoft » 23 kwie 2024, 15:03
Bo nadal logujecie się kontem, które nie ma pełnego dostępu do API. Macie komunikat: "Nieprawidłowy login lub hasło."
W instrukcji jest napisane jak utworzyć prawidłowo konto w sklepie.
Za ten post autor PhotoSoft otrzymał podziękowanie:
fipro (23 kwie 2024, 15:48)
fipro
Posty: 8 Rejestracja: 16 lut 2015, 11:37
Podziękował:
1 raz
Otrzymał podziękowań:
0
Post
autor: fipro » 23 kwie 2024, 15:48
OK, działa. Musiałem zmienić hasło i ruszyło. Dziękuję za pomoc.