Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Podstawowe informacje

Moduł pozwalający na integrację EU z platformami sklepów internetowych, czyli wystawianie aukcji w sklepie i odwrotnie - produktów na Allegro.
PhotoSoft
Administrator
Posty: 6992
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy
Kontakt:

Podstawowe informacje

Post autor: PhotoSoft »

WAŻNE :!: Wcześniej należy aktywować obsługę sklepów w ustawieniach programu w sekcji "Konfiguracja -> Pokaż/ukryj".
Możliwości dodatku
 
  • import produktów ze Sklepu jako szablony aukcji oraz wystawienie ich na Allegro,
  • wystawienie aukcji jako produkty w Sklepie,
  • kontrola stanów Allegro <-> Sklep, czyli przy sprzedaży na Allegro zostanie zmniejszona ilość sztuk w Sklepie i odwrotnie,
  • pobieranie nowych zamówień.

Obecnie obsługiwane platformy sklepowe
 
  • PrestaShop
  • Shoper
  • ClickShop od home.pl

Konfiguracja

Dane dotyczące sklepu podajemy w zakładce "Ustawienia -> Sklepy internetowe". W zależności od wybranej platformy, należy wypełnić tylko aktywne pola.


Uwagi dotyczące poszczególnych platform
 
  • PrestaShop
    • Jako "Adres www", należy wpisać ścieżkę, gdzie jest zainstalowany sklep, a w niej katalog "api".
      UWAGA :!: W razie problemów z połączeniem proszę zamiast adresu domeny wpisać adres serwera. EU obsługuje również adresy z protokołem HTTPS.

      Przy otrzymywaniu błędu 401 konieczne może być wygenerowanie nowego pliku robots.txt w zakładce "Konfiguruj -> Preferencje -> Ruch -> SEO & URL -> GENEROWANIE PLIKU ROBOTS".
    • Klucz API, należy wygenerować w panelu sklepu w zakładce "Zaawansowane -> API / Usługa internetowa".
    • Aby działała zmiana statusu na "Wysłane" musi on bazować na szablonie e-mail "shipped".
    • Jeśli na serwerze jest wgrane oprogramowanie "IdeaWebServer", wówczas mogą wystąpić problemy z aktualizacją stanu produktów. Najlepiej zmigrować serwer na "Apache".
    • Obsługiwane jest pobieranie zamówień w walucie EUR.
  • ClickShop / Shoper
    • Zalecane jest wybranie jako platformę nowe API -> ClickShopV2 / ShoperV2.
      :idea: Nowe API powinno oferować większą wydajność i stabilność oraz będzie zwracać dokładniejsze opisy błędów.
    • Jako "Adres www", należy wpisać domenę sklepu.
    • Aby używać mechanizmu API, należy przygotować odpowiednie konto administratora. W tym celu należy:
      • przejść do strony zarządzania administratorami w panelu administracyjnym sklepu: "Ustawienia -> Ogólne -> Administratorzy",
      • utworzyć grupę administratorów z odpowiednio ustawionym polem "Typ dostępu" na "dostęp do webapi",
      • dodać nowego administratora do nowo utworzonej grupy administratorów, którego login/hasło wpisujemy w EU.
    • Podczas aktualizacji statusu zamówienia nr nadania nie jest aktualizowany, ze względu na konieczność wcześniejszego stworzenia paczki dla zamówienia.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
ODPOWIEDZ