[WAŻNE] Zasady wsparcia technicznego

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym [PORADNIKIEM].
PhotoSoft
Administrator
Posty: 6137
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Kontaktowanie:

[WAŻNE] Zasady wsparcia technicznego

Postautor: PhotoSoft » 07 sie 2017, 11:43

Podstawowe wsparcie techniczne

  1. Podstawowe wsparcie techniczne obowiązuje tylko i wyłącznie poprzez forum w godz. pn.-pt. 8-16.
    :idea: Celem forum jest zebranie w jednym miejscu wszystkich problemów oraz ich rozwiązań, a nie ograniczanie kontaktu.

  2. Zapoznanie się z instrukcją obsługi programu :arrow: viewforum.php?f=7 jest obowiązkowe.

  3. Przed napisaniem posta, należy sprawdzić czy dany problem nie został już poruszony w innym temacie. Jeśli nie, wówczas należy podać jak najwięcej szczegółów zgodnie z poradnikiem :arrow: viewtopic.php?f=2&t=987, aby była możliwa pomoc.
    :idea: Pytania, na które odpowiedź jest w instrukcji obsługi albo w innym temacie będą pomijane. Proszę poświęcić kilka minut na przejrzenie istniejących tematów albo użycie wyszukiwarki forumowej :arrow: search.php lub dokładniejszej Googlowej :arrow: https://www.google.pl/search?q=site%3Aeasyuploader.pl

    W drugim przypadku wyszukiwaną frazę, należy dopisać za "site:easyuploader.pl".

  4. Kontakt e-mail możliwy jest tylko po aktywacji rozszerzonego wsparcia.
    :idea: Użytkownicy kontaktujący się bezpośrednio poprzez e-mail będą odsyłani na forum.

Rozszerzone wsparcie techniczne

  1. Rozszerzone wsparcie obowiązuje bez ograniczeń czasowych i pozwala otrzymać pomoc e-mail po za kolejnością zgłoszeń.
    :idea: Oznacza to, że jeśli tylko będę dostępny przy komputerze odpowiem najszybciej jak to będzie możliwe.

    :idea: Nowi użytkownicy EU otrzymają gratis wsparcie e-mail na 14 dni, czyli na cały okres testowy.

  2. Całkowity koszt usługi to 65 zł na 7 dni.
    :idea: Aby ją wykupić, należy wykonać przelew na konto:
    ING Bank Śląski S.A. 98 1050 1272 1000 0090 6901 3143

    W tytule proszę wpisać adres e-mail, z którego będą wysyłane wiadomości, login Allegro dla potwierdzenia aktywacji oraz dopisek "WSP. TECH.", np.:
    photosoft@photosoft.pl
    PhotoSoft, WSP. TECH.


    W tytule można również dopisać dane do FV. Przelew zostanie zaksięgowany ok. godz. 20 w dni robocze.

    W nagłych przypadkach można również wykupić wsparcie poprzez Allegro :arrow: http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=14299382

    :!: Proszę pamiętać, aby wtedy w wiadomości podać tylko adres e-mail :!:

  3. Gdy usługa zostanie aktywowana, wówczas otrzymasz jako potwierdzenie maila aktywacyjnego - identycznie jak przy aktywacji abonamentu.

  4. Mając wykupione wsparcie proszę pisać na głównego maila photosoft.allegro(małpa)gmail.com

    :idea: Forumowicze aktywnie pomagający innym otrzymają w nagrodę bezterminowe wsparcie e-mail. Otrzymają również specjalną rangę na forum, aby osoba pytająca wiedziała potem, że otrzymała pomoc od użytkownika, który dobrze zna EU.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

Wróć do „Pomoc w obsłudze programu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości

cron