Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7036
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Kontaktowanie:

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

Postautor: PhotoSoft » 20 kwie 2018, 11:14

Witam,
czego Pan nie rozumie z poprzednich postów? :?
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

cbpawex
Posty: 26
Rejestracja: 06 sty 2016, 17:17

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

Postautor: cbpawex » 20 kwie 2018, 13:31

Mimo zaznaczenia Paczka24/48 -> "nie", mimo dobrego gabarytu, wagi itd w ustawieniach, niektóre przesyłki robią się jako gabaryt "A"

Obrazek

Jest na zielono bo najpierw wysłałam paczkę, a potem zrobiłam screena

Obecnie pomaga "eksportuj online" -> do "EN" i ręczna zmiana (z klawiatury) z A na np. XXL w tym menu eksportu.
Może komuś też pomoże

PhotoSoft
Administrator
Posty: 7036
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Kontaktowanie:

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

Postautor: PhotoSoft » 20 kwie 2018, 15:34

Bo gabaryt jest brany w pierwszej kolejności z transakcji...
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

askol
Posty: 4
Rejestracja: 13 cze 2016, 14:14

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

Postautor: askol » 21 maja 2018, 07:22

Witam, mamy problem, po aktualizacji wersji 3.33.3.7 przestała działać opcja Odbiór w Punkcie UP , wyświetla się komunikat :
Usługa paczkowa (833)' ) nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
proszę o szybką pomoc

Zielu
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 754
Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:08

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

Postautor: Zielu » 21 maja 2018, 08:00

askol pisze:Witam, mamy problem, po aktualizacji wersji 3.33.3.7 przestała działać opcja Odbiór w Punkcie UP , wyświetla się komunikat :
Usługa paczkowa (833)' ) nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
proszę o szybką pomoc


A przeczytaliście posty w tym temacie? Bo z tego co widzę problem został już rozwiązany.
Pozdrawiam,
Paweł Z.

:)

Kraszek
Posty: 5
Rejestracja: 18 kwie 2018, 14:12

Re: Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje... / Kurier 48 odbiór w punkcie

Postautor: Kraszek » 22 maja 2018, 15:30

Witam, mamy ten sam problem co Pan, czy udało się panu znaleźć rozwiązanie?
Proszę o odpowiedź.


Wróć do „Pomoc w obsłudze programu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości