Obsługa sklepu stacjonarnego

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
butyolivier
Posty: 52
Rejestracja: 10 sie 2017, 08:59
Lokalizacja: Biała Podlaska

Obsługa sklepu stacjonarnego

Postautor: butyolivier » 17 mar 2018, 10:41

Witam, wiem że EU ma bardzo dużo możliwości, ale chce spytać czy da się go w łatwy sposób używać do sprzedaży w sklepie stacjonarnym?
Chodzi głównie o drukowanie w prostu sposób paragonów dla klientów ze sklepu, nie koniecznie tworzenie całej nowej transakcji.

Wystaw Paragon (zdjęcie towaru ze stanu z magazynu EU) + RW (rozchód wewnętrzny) + PW (Przyjęcie wewnętrzne)

Zależy mi na łatwym dostępie, używamy EU w wersji wielostanowiskowej, więc bardzo dużym udogodnieniem była by dla nas taka opcja.

PhotoSoft
Administrator
Posty: 7036
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Kontaktowanie:

Re: Obsługa sklepu stacjonarnego

Postautor: PhotoSoft » 19 mar 2018, 10:40

Witam,
nie da się wydrukować paragonu bez dodania transakcji.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

butyolivier
Posty: 52
Rejestracja: 10 sie 2017, 08:59
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Obsługa sklepu stacjonarnego

Postautor: butyolivier » 19 kwie 2018, 22:25

Dla potomnych może się komuś przyda. Sprawę w sklepie stacjonarnym załatwiłem tak:
1. Utworzyłem nową zakładkę - SKLEP
2. W niej czyste zamówienie, w którym dodałem jedną pozycję
3. Wystarczy teraz modyfikować tylko tą pozycję tj nazwe towaru i cenę
4. Ctrl+ N i ładny wydruk :)

Polecam jeszcze rozszerzyć EU o możliwość wystawiania dokumentów TaxFree i w ogóle będzie super do obsługi sklepu.


Wróć do „Pomoc w obsłudze programu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości