Poczta polska - odbiór w punkcie po przedpłacie

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
butyolivier
Posty: 48
Rejestracja: 10 sie 2017, 08:59
Lokalizacja: Biała Podlaska

Poczta polska - odbiór w punkcie po przedpłacie

Postautor: butyolivier » 17 kwie 2018, 12:18

Witam, co robie zle że EU wyrzuca mi takie błędy jak w załączniku. Opcja wysyłki do odbiór w punkcie
Załączniki
der.png

malgolas
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 351
Rejestracja: 10 lip 2012, 22:10

Re: Poczta polska - odbiór w punkcie po przedpłacie

Postautor: malgolas » 17 kwie 2018, 13:31

Pewnie chodzi o Paczka24/48 w ustawieniach. Nie napisałeś w jakiej sytuacji, jakiej przesyłki to dotyczy.
Artur
Zapraszam na niezależne, zamknięte dla postronnych forum e-sprzedawców http://milpap.pl/phpBB/weryfikacja-f63/ Forum wymaga zarejestrowania się, a następnie wystąpienia z prośbą o weryfikację aby mieć pełen dostęp do wszystkich treści.

butyolivier
Posty: 48
Rejestracja: 10 sie 2017, 08:59
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: Poczta polska - odbiór w punkcie po przedpłacie

Postautor: butyolivier » 17 kwie 2018, 14:23

u nas to jest odbiór w punkcie, (UP, Ruch, Stacje orlen itp) wysyłane za pomocą poczty polskiej
Nie wiem czy paczka 24/48 my mamy na poczcie wszystko wysyłane jako pocztex kurier 48 ( przesyłka biznesowa)

Zielu
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 593
Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:08

Re: Poczta polska - odbiór w punkcie po przedpłacie

Postautor: Zielu » 18 kwie 2018, 08:27

No przecież były już dwa tematy, które Pan Marcin specjalnie połączył w jedno żeby nie robić bałaganu...
Litości, przecież wystarczy wpisać w wyszukiwarce "833"... zacznijcie z niej korzystać.
Pozdrawiam,
Paweł Z.

:)


Wróć do „Pomoc w obsłudze programu”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości