Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
Problem z wysyłaniem powiadomień
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Problem z wysyłaniem powiadomień
Witam. Czy ktoś z was ma jeszcze problem z wysyłaniem powiadomień. W ostatnim czasie na kilku kontach otrzymuję takie oto wiadomości (mimo że zakup i przypisany do niego e-mail są prawidłowe) - jest to główny adres podany do danego konta . Wcześniej wszystko było ok - problem zaczął się pod koniec ubiegłego tygodnia.
Twoja wiadomość do użytkownika Client:63514285, wysłana na adres z0ve3n6@allegromail.pl, nie dotarła do odbiorcy.
Adres (r.z...@interia.pl) nie znajduje się liście dodatkowych adresów e-mail na Twoim koncie Allegro.
Pozdrawiam
Twoja wiadomość do użytkownika Client:63514285, wysłana na adres z0ve3n6@allegromail.pl, nie dotarła do odbiorcy.
Adres (r.z...@interia.pl) nie znajduje się liście dodatkowych adresów e-mail na Twoim koncie Allegro.
Pozdrawiam
RZ
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Panie Marcinie proszę o pomoc. Nic w ustawieniach nie zmieniałem do konta A mam przypisany od wieków mail konta A . W tej chwili wysyłając powiadomienia do transakcji z konta A , gdzie w ustawieniach konta A mam wpisany główny adres mailowy przypisany do konta A . Za to powiadomienie o niedoręczeniu maila przychodzi mi na maila przypisanego do konta A i B . Gdzie mógł powstać problem ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 418
- Rejestracja: 15 maja 2015, 11:30
- Lokalizacja: Zgorzelec
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/od ... D3lVdbkwtj
Dodaj sobie do dwóch kont dwa adresy i sprawdź, czy problem nadal występuje.
Dodaj sobie do dwóch kont dwa adresy i sprawdź, czy problem nadal występuje.
Pozdrawiamy Zespół Mexan
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Okazało się że problemem są podwójne transakcje. Powodują je klienci którzy dokonali zakupu na 2 kontach - w obu transakcjach jest ten sam adres mailowy kupującego czyli zakup był na koncie A i koncie B , maile wysyłane są oddzielnie z konta przypisanego do A i do B ale jako że w transakcjach jest ten sam adres kupującego to widocznie coś koliduje . Do tej pory wszystko działało - tak więc nie śpieszyłem się aby na każdym koncie pododawać pozostałe adresy. Ale widzę że teraz nie będzie już wyjścia .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 760
- Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:08
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
U nas problem z mailami występuje od momentu wprowadzenia tych bzdurnych skrzynek allegro, ale sporadycznie.
EU prawidłowo wysyła maile, ale te nie docierają, to rozwiązanie allegro jest wadliwe
EU prawidłowo wysyła maile, ale te nie docierają, to rozwiązanie allegro jest wadliwe
Pozdrawiam,
Paweł Z.
Paweł Z.
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
No zdaję sobie sprawę że to nie wina EU - . Allegro mogło by chociaż do każdej transakcji dawać inny ciąg znaków - i było by pewnie ok. No ale to tylko gdybanie - trzeba uzupełnić adresy i powinno być ok.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 418
- Rejestracja: 15 maja 2015, 11:30
- Lokalizacja: Zgorzelec
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Jeżeli e-mail nie dociera to masz zwrotkę z allegro, najczęściej to już wina skrzynki odbiorcy.
Pozdrawiamy Zespół Mexan
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 760
- Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:08
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Też tak sądziliśmy, ale od kiedy wprowadzili to "genialne" rozwiązanie liczba pytań o status zamówienia wzrosła niemalże x3, więc jednak coś musi być w ich systemie
Pozdrawiam,
Paweł Z.
Paweł Z.
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Witam,
czyli wysyłkę maili też już weryfikują... Jak chcecie to mogę przerobić w nowej wersji algorytm, aby powiadomienia szły na email z danych do wysyłki
czyli wysyłkę maili też już weryfikują... Jak chcecie to mogę przerobić w nowej wersji algorytm, aby powiadomienia szły na email z danych do wysyłki
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 723
- Rejestracja: 20 paź 2015, 23:52
- Lokalizacja: Siedlce
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Cześć wszystkim,
po dwóch tygodniach przerwy, tzn. pracy w innym wymiarze, dzisiaj łapię się, że Allegro już całkiem zwariowało.
Powiedzcie Kochani o jaką cholerę im chodzi ? ja już nie nadążam za zmianami, a jeszcze jakieś % w szybkości odpowiedzi na zapytania wprowadzają . Nie wiem, ale chyba pchły szybciej można łapać niż ich ciągłe mieszanie.
"Zgodnie z zapowiedzią w Aktualnościach i w komunikacji mailowej, już niedługo wysyłanie przesyłek z Allegro Smart! stanie się dla Ciebie jeszcze łatwiejsze. Jeśli sprzedasz towar z dostawą Allegro Smart!, otrzymasz wpłatę tylko za sprzedany przedmiot. Nie otrzymasz wpłaty za przesyłkę, a wyślesz ją bezpłatnie. Warunkiem tej zmiany jest poprawna obsługa adresów e-mail kupujących w Twoich zamówieniach.
Adresy e-mail w Twoich zamówieniach nie są obecnie poprawnie przekazywane do InPost. Nie jesteś więc jeszcze gotowy na zmianę. Zobacz poniżej co zrobić, aby Twoje oferty pozostały w programie Allegro Smart!
Jak powinieneś obsługiwać adresy e-mail
Zadbaj o to, aby do InPost przekazywać adres e-mail odbiorcy dokładnie w takiej formie, jaką otrzymujesz w zamówieniu. Na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem "+" w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl.
Upewnij się więc, że Twój program do zarządzania sprzedażą poprawnie obsługuje adresy e-mail z Allegro. Jeśli nie, to skontaktuj się z autorem oprogramowania. Dowiedz się więcej na ten temat i poznaj szczegóły, na które trzeba zwrócić uwagę. "
po dwóch tygodniach przerwy, tzn. pracy w innym wymiarze, dzisiaj łapię się, że Allegro już całkiem zwariowało.
Powiedzcie Kochani o jaką cholerę im chodzi ? ja już nie nadążam za zmianami, a jeszcze jakieś % w szybkości odpowiedzi na zapytania wprowadzają . Nie wiem, ale chyba pchły szybciej można łapać niż ich ciągłe mieszanie.
"Zgodnie z zapowiedzią w Aktualnościach i w komunikacji mailowej, już niedługo wysyłanie przesyłek z Allegro Smart! stanie się dla Ciebie jeszcze łatwiejsze. Jeśli sprzedasz towar z dostawą Allegro Smart!, otrzymasz wpłatę tylko za sprzedany przedmiot. Nie otrzymasz wpłaty za przesyłkę, a wyślesz ją bezpłatnie. Warunkiem tej zmiany jest poprawna obsługa adresów e-mail kupujących w Twoich zamówieniach.
Adresy e-mail w Twoich zamówieniach nie są obecnie poprawnie przekazywane do InPost. Nie jesteś więc jeszcze gotowy na zmianę. Zobacz poniżej co zrobić, aby Twoje oferty pozostały w programie Allegro Smart!
Jak powinieneś obsługiwać adresy e-mail
Zadbaj o to, aby do InPost przekazywać adres e-mail odbiorcy dokładnie w takiej formie, jaką otrzymujesz w zamówieniu. Na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem "+" w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl.
Upewnij się więc, że Twój program do zarządzania sprzedażą poprawnie obsługuje adresy e-mail z Allegro. Jeśli nie, to skontaktuj się z autorem oprogramowania. Dowiedz się więcej na ten temat i poznaj szczegóły, na które trzeba zwrócić uwagę. "
Pozdrawiam
Joanna
Joanna
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 418
- Rejestracja: 15 maja 2015, 11:30
- Lokalizacja: Zgorzelec
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
A o co może im chodzić?
Robią wszystko, aby wyeliminować Januszowych sprzedawców, którzy robią wały na allegro
I mają większą kontrolę teraz, gdy jedna ze stron będzie zarzucać coś drugiej.
Robią wszystko, aby wyeliminować Januszowych sprzedawców, którzy robią wały na allegro
I mają większą kontrolę teraz, gdy jedna ze stron będzie zarzucać coś drugiej.
Pozdrawiamy Zespół Mexan
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 760
- Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:08
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
A o cóż może im chodzić, jak nie o pieniądzeaudiomaxsiedlce pisze: ↑26 sie 2019, 22:31 Cześć wszystkim,
po dwóch tygodniach przerwy, tzn. pracy w innym wymiarze, dzisiaj łapię się, że Allegro już całkiem zwariowało.
Powiedzcie Kochani o jaką cholerę im chodzi ? ja już nie nadążam za zmianami, a jeszcze jakieś % w szybkości odpowiedzi na zapytania wprowadzają . Nie wiem, ale chyba pchły szybciej można łapać niż ich ciągłe mieszanie.
"Zgodnie z zapowiedzią w Aktualnościach i w komunikacji mailowej, już niedługo wysyłanie przesyłek z Allegro Smart! stanie się dla Ciebie jeszcze łatwiejsze. Jeśli sprzedasz towar z dostawą Allegro Smart!, otrzymasz wpłatę tylko za sprzedany przedmiot. Nie otrzymasz wpłaty za przesyłkę, a wyślesz ją bezpłatnie. Warunkiem tej zmiany jest poprawna obsługa adresów e-mail kupujących w Twoich zamówieniach.
Adresy e-mail w Twoich zamówieniach nie są obecnie poprawnie przekazywane do InPost. Nie jesteś więc jeszcze gotowy na zmianę. Zobacz poniżej co zrobić, aby Twoje oferty pozostały w programie Allegro Smart!
Jak powinieneś obsługiwać adresy e-mail
Zadbaj o to, aby do InPost przekazywać adres e-mail odbiorcy dokładnie w takiej formie, jaką otrzymujesz w zamówieniu. Na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem "+" w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl.
Upewnij się więc, że Twój program do zarządzania sprzedażą poprawnie obsługuje adresy e-mail z Allegro. Jeśli nie, to skontaktuj się z autorem oprogramowania. Dowiedz się więcej na ten temat i poznaj szczegóły, na które trzeba zwrócić uwagę. "
Do tej pory było tak:
- Klient niezadowolony z zakupu wysyłał sobie przesyłkę darmowym zwrotem.
- My zwracaliśmy kasę za produkt ale za wysyłkę już nie, bo to nie klient płacił.
- Odzyskiwaliśmy prowizję i... Allegro ma w plecy koszt wysyłki.
W końcu przestało im się to opłacać, więc dogadali się z przewoźnikami, że część paczek będzie "darmowa". Pewnie płacą im teraz tylko jakąś stałą sumkę w ramach kontraktu niezależnie od ilości paczek i tyle
Pozdrawiam,
Paweł Z.
Paweł Z.
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 278
- Rejestracja: 10 lip 2012, 22:10
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Dwa tygodnie bez Pani Strzałeczki to dwa tygodnie stracone. Poza takimi pierdołami jak ocenianie czasu reakcji na "zadaj pytanie" mam nadzieję, że ogarnęłaś np. podwyżki w większości kategorii (nie wiem jak w twojej).audiomaxsiedlce pisze: ↑26 sie 2019, 22:31 Cześć wszystkim,
po dwóch tygodniach przerwy, tzn. pracy w innym wymiarze, dzisiaj łapię się, że Allegro już całkiem zwariowało.
A co do twego pytania - czy nie było zwariowane od dłuższego czasu? Może tylko objawy choroby się nasiliły. Ewidentnie idą w kierunku Aliexpressu. Sprzedawcy mają uwijać się jak w ukropie za miskę ryżu (po podwyżkach prowizji).
Na szczęście ten przebłysk delirium w postaci oceniania szybkości reakcji sprzedawcy (i pewnie włączenia tej oceny do trefności) da się łatwo obejść autoresponderem wysyłającym dla klientów automatycznie losowy dowcip np. z joemonster.org.
- Za ten post autor malgolas otrzymał podziękowanie:
- audiomaxsiedlce (29 sie 2019, 12:20)
Artur
Zapraszam na niezależne, zamknięte dla postronnych forum e-sprzedawców http://milpap.pl/phpBB/weryfikacja-f63/ Forum wymaga zarejestrowania się, a następnie wystąpienia z prośbą o weryfikację aby mieć pełen dostęp do wszystkich treści.
Zapraszam na niezależne, zamknięte dla postronnych forum e-sprzedawców http://milpap.pl/phpBB/weryfikacja-f63/ Forum wymaga zarejestrowania się, a następnie wystąpienia z prośbą o weryfikację aby mieć pełen dostęp do wszystkich treści.
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 723
- Rejestracja: 20 paź 2015, 23:52
- Lokalizacja: Siedlce
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
@malgolas
W mojej kategorii podwyżek na razie nie wstrzykują, widzisz na "sczałeczki" czasu już brak, a może już jestem tak zamotana, że nic nie rozumiem i nie mam tematu do "szczałkowania" Codziennie doznaję szoku obrabiając swój burdello.
Traktują nas jak tych od "aj waj" z poziomu gleba.
Jakby ktoś potrzebował pracownika do "dziubania", bez bezpośredniego kontaktu z Klientem, i możliwością odcięcia się od "czytania o zmianach alle-rgicznych", to czekam na oferty - poważne będą szczegółowo rozpatrzywane .
Tak dawno nie miałam allergii na Alle..., jak teraz.
W mojej kategorii podwyżek na razie nie wstrzykują, widzisz na "sczałeczki" czasu już brak, a może już jestem tak zamotana, że nic nie rozumiem i nie mam tematu do "szczałkowania" Codziennie doznaję szoku obrabiając swój burdello.
Traktują nas jak tych od "aj waj" z poziomu gleba.
Jakby ktoś potrzebował pracownika do "dziubania", bez bezpośredniego kontaktu z Klientem, i możliwością odcięcia się od "czytania o zmianach alle-rgicznych", to czekam na oferty - poważne będą szczegółowo rozpatrzywane .
Tak dawno nie miałam allergii na Alle..., jak teraz.
Pozdrawiam
Joanna
Joanna