Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
Problem z wysyłaniem powiadomień
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Witam. W dniu dzisiejszym pojawił się problem z wysłaniem powiadomień do klientów "Niedostarczona Wiadomosc Zwrocona do Nadawcy / Undelivered Mail Returned to Sender" - czy ktoś ma jeszcze taki problem. Dotyczy on jedynie powiadomień wysłanych na adres allegrowy - powiadomienia na standardowe adresy mailowe idą bez problemu. Czy ktoś ma jeszcze taki problem?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 723
- Rejestracja: 20 paź 2015, 23:52
- Lokalizacja: Siedlce
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Dzisiaj przemyślana kwarantanna [słaby ruch, ludziska szukają potrzebnych artykułów, a nie jakiejś tam muzyki] więc nie robiliśmy wysyłek. Ale wczoraj występowały cofki. Dzisiaj miałam też do rozwiązania problem poprzez kontakt z Allegro, też nie mogłam odpowiedzieć przez RE:.
Allegrowy konsultant odpowiedział "Hej. Czy korzystasz z jakiegoś programu pocztowego do obsługi wiadomości e-mail? Wygląda to właśnie na problem po tej stronie. Jeśli ponownie się nie uda, proszę o kontakt przez formularz kontaktowy :
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?katego ... xxxxxxxxxx
i podanie numeru sprawy xxxxxx"
Dziwne, bo cały dzień korespondencja na wszystkie inne zapytania śmiga.
Allegrowy konsultant odpowiedział "Hej. Czy korzystasz z jakiegoś programu pocztowego do obsługi wiadomości e-mail? Wygląda to właśnie na problem po tej stronie. Jeśli ponownie się nie uda, proszę o kontakt przez formularz kontaktowy :
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?katego ... xxxxxxxxxx
i podanie numeru sprawy xxxxxx"
Dziwne, bo cały dzień korespondencja na wszystkie inne zapytania śmiga.
Pozdrawiam
Joanna
Joanna
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
To był chyba jakiś tymczasowy problem - bo po ponownej próbie w godzinach późno wieczornych wszystko już poszło
RZ
-
- Administrator
- Posty: 7141
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 106 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Zabrali się za obsługę poczty pomimo, że ich serwery nawet z API sobie nie radzą to takie są efekty...
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Witam,
Mamy pracę wielostanowiskową na EU (3 stanowiska), na jednym z nich nie wysyła powiadomień do klienta. Usunąłem i zainstalowałem ponownie EU niestety nie pomogło.
Treść komunikatów:
Wysyłka powiadomień:
Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ połączona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział 85.128.226.137:465
System.Net.Sockets.SocketException (0x80004005): Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ połączona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział 85.128.226.137:465
w System.Net.Sockets.TcpClient.Connect(String hostname, Int32 port)
w System.Net.Smtp.SmtpClient.Connect(String server, Int32 port, Boolean ssl)
w EasyUploader.Powiadomienia.<>c__DisplayClass2_0.<Wyslij>b__0()
Proszę o pomoc.
Mamy pracę wielostanowiskową na EU (3 stanowiska), na jednym z nich nie wysyła powiadomień do klienta. Usunąłem i zainstalowałem ponownie EU niestety nie pomogło.
Treść komunikatów:
Wysyłka powiadomień:
Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ połączona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział 85.128.226.137:465
System.Net.Sockets.SocketException (0x80004005): Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ połączona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział 85.128.226.137:465
w System.Net.Sockets.TcpClient.Connect(String hostname, Int32 port)
w System.Net.Smtp.SmtpClient.Connect(String server, Int32 port, Boolean ssl)
w EasyUploader.Powiadomienia.<>c__DisplayClass2_0.<Wyslij>b__0()
Proszę o pomoc.
-
- Administrator
- Posty: 7141
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 106 razy
- Kontakt:
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1360
- Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Kiedyś, gdy do wszystkich kont allegro był ustawiony tylko 1 e-mail do powiadomień, to nie było problemu.
Teraz często występuje błąd z wysyłką powiadomień w sytuacji, gdy:
- każde nasze konta allegro ma w ustawieniach EU ustawiony indywidualny e-mail (e-mail z konta allegro),
- kupujący złoży zamówienie na różnych kontach allegro.
Np. kupujący dokona zakupu na koncie allegro "Konto1".
Po jakimś czasie dokona zakupu na innym koncie "Konto2".
Po złożeniu zamówień na różnych konta allegro, podczas wysyłania powiadomień są tylko zwrotki z allegro
"Twoja wiadomość nie została dostarczona. Dodaj ten adres do Twojego konta".
Teraz często występuje błąd z wysyłką powiadomień w sytuacji, gdy:
- każde nasze konta allegro ma w ustawieniach EU ustawiony indywidualny e-mail (e-mail z konta allegro),
- kupujący złoży zamówienie na różnych kontach allegro.
Np. kupujący dokona zakupu na koncie allegro "Konto1".
Po jakimś czasie dokona zakupu na innym koncie "Konto2".
Po złożeniu zamówień na różnych konta allegro, podczas wysyłania powiadomień są tylko zwrotki z allegro
"Twoja wiadomość nie została dostarczona. Dodaj ten adres do Twojego konta".
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Cześć. A nie możecie dodać wszystkich adresów mail do pozostałych kont - jeden problem będzie z głowy (ja tak mam i jak na razie tego typu problemu nie zauważyłem). Tak sobie myślę czy to nie ma związku z allegro a nie EU - (gdyż jak piszesz dotyczy to zakupów jednej osoby na różnych kontach) . EU pewnie wysyła powiadomienia prawidłowo z danego adresu mailowego- ale może to allegro w jakiś sposób blokuje te wiadomości .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1360
- Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Nie możemy, ponieważ musi być porządek
i jest jeszcze inna ważna sprawa wewnętrzna, dla której nie może być takich pomyłek.
Gdyby nie to, to byśmy pozostali przy jednym e-mailu do powiadomień i byłoby załatwione
i jest jeszcze inna ważna sprawa wewnętrzna, dla której nie może być takich pomyłek.
Gdyby nie to, to byśmy pozostali przy jednym e-mailu do powiadomień i byłoby załatwione
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Sprawdziłem i wygląda na to że EU przy takich zamówieniach do klienta przypisuje ostatni adres mailowy pobrany z ostatniego formularza dostawy. Wtedy wysyła powiadomienia z prawidłowo przypisanych adresów mailowych do konta ale na jeden adres przypisany do klienta i dlatego allegro blokuje te powiadomienie. Czyli klient dokonuje zakupu na kocie A z adresem mail A (do klienta został przypisany mail A+) , następnie klient dokonuje zakupu na koncie B z adresem mail B (do konta został przypisany mail B+). EU wysyła powiadomienia do klienta z adresów A i B czyli prawidłowo przypisanych do kont ale w obu transakcjach są wysyłane na maila klienta B+ (a powinno być z konta A na maila A+ , a z konta B na maila B+). Wychodzi z tego że u was zawsze jest problem z wysyłką powiadomień do wcześniejszych zakupów gdyż EU wysyła wszystkie powiadomienia do klienta na maila z ostatniego zakupu - zgadza się ? Jeśli tak to Pan Marcin musi tu coś podziałać.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1360
- Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
1. Jeżeli kupujący zakupi na 2 różnych kontach w tej samej sekundzie, wówczas allegro blokuje powiadomienie na jednym z kont.
2. Jeżeli kupujący zakupi na 2 różnych konta w różnym czasie, wówczas allegro blokuje powiadomienia na ten późniejszy zakup,
np. zakupił 24.05 i 31.05, to na 31.05 dochodzą powiadomienia, ale na 24.05 już allegro zaczyna blokować.
2. Jeżeli kupujący zakupi na 2 różnych konta w różnym czasie, wówczas allegro blokuje powiadomienia na ten późniejszy zakup,
np. zakupił 24.05 i 31.05, to na 31.05 dochodzą powiadomienia, ale na 24.05 już allegro zaczyna blokować.
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Czyli to działa tak jak mówię - jak w transakcji wejdziesz w wiadomości , wysłane to zobaczysz że EU wysłał maile z obu kont na ten sam adres mailowy klienta stąd blokada allegro - zawsze powiadomienie dojdzie do ostatniej transakcji którą pobrał EU. Przydała by się poprawa - aby EU wysyłał powiadomienia na dany adres klienta z danej transakcji (bo teraz tak jakby go sobie nadpisuje z ostatniego formularza) - stąd blokowanie powiadomień.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1360
- Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Faktycznie, czyli w danych kontaktowych powinien być adres e-mail z "Do wysyłki".
To rozwiąże problem. Dzięki rafalleczek za śledztwo
Panie Marcinie, serdecznie prosimy o poprawkę.
To rozwiąże problem. Dzięki rafalleczek za śledztwo
Panie Marcinie, serdecznie prosimy o poprawkę.
-
- Administrator
- Posty: 7141
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 106 razy
- Kontakt:
Re: Problem z wysyłaniem powiadomień
Mogę to zmienić, aby powiadomienia były wysyłane na adres z danych do wysyłki