Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 7
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
Dzień dobry, mam problem z pobieraniem zamówień oraz wystawieniem produktów na sklepie prestashop v. 1.7.8.3 od dnia 11.10 ok godziny 20:00. Wcześniej wszystko działało poprawnie, z tego co wywnioskowałem problem jest w SSL (certyfikat https) jeśli na próbę wyłączyłem ssl na serwerze, zmieniłem adres sklepu na samo http to funkcjonalność wróciła, natomiast wcześniej miałem wszystko po https i działało. Na stronie, jak i serwerze certyfikat zainstalowany poprawnie, w prestashop również opcja włączona. Prosiłem support o potwierdzenie poprawności ustawień - jest OK.
W momencie wystawienia produktu na sklep dostaję komunikat https://gyazo.com/d8e0ff9b84ac47ceffda66bd8f983171
Żądanie zostało przerwane: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału SSL/TLS
Bez ustawień https w adresie strony nie dostaje żadnego komunikatu, jedynie czerwone pole no i zamówienia nie są pobierane.
Czy w ustawieniach presty coś zmienić? może w pliku htaccess dać jakiś wyjątek, miał ktoś podobny przypadek? dziwne że od tego dnia nie działa, wcześniej wszystko śmigało a zmian nikt nie dokonywał.