Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
OWL-TECH8 pisze: ↑24 paź 2022, 15:04
Sprawa dotyczy integracji własnych i na samym wstępie informuję, że zakres wsparcia technicznego nie obejmuje integracji własnych. Jeśli zależy Panu na czasie to sugeruje skontaktować się programistą, który utworzył integracje.
Jeśli zgłaszał im Pan problem bez logów to się nie dziwię taką odpowiedzią.
redmaster pisze: ↑24 paź 2022, 17:35
Czy nie wydaje się panu dziwne że nie działa na shoper i nie działa na clickshop w jednym czasie?
ClickShop korzysta z API Shopera. Więc jak jest błąd w API Shopera to jest też w ClickShop.
redmaster pisze: ↑24 paź 2022, 18:01
zauważyłem że w api była zmiana prosze zerknąć
Kto Panu takie bzdury przekazał? To są dwie różne metody.
Laik po zajrzeniu w logi z mojego linku zauważy, gdzie jest problem...
Wysłałem do home podany link, nie zmienia to faktu że Pana program nie działa prawidłowo z platformą z którą miał działać.
Generuje to poważny problem dla mnie jako Pana klienta i chce uzyskać rozwiązanie. Home nie widzi problemu po swojej stronie.
Dziś ponowiłem zgłoszenie problemu
PhotoSoft pisze: ↑25 paź 2022, 12:25
Wysłał Pan do home logi z nieswojego sklepu do tego zainstalowanego na innej platformie? Niech Pan lepiej niczego im już nie zgłasza
nie cytował Pan co kto ma wysłać ( nie muszę się na tym znać) , to niech Pan lepiej zrobi żeby Pana program działał bo mija 5 dzień awarii
EU widzi numer ostatniego złożonego zamówienia prawidłowo (w ustawieniach)
Numeracja zamówień na home też prawidłowa i ma ciągłość. Co ma Pan dokładnie na myśli nie skorygował numeracji zamówień ?
PhotoSoft pisze: ↑25 paź 2022, 14:41
Są w sklepie nowsze zamówienia, niż 3514?
Dzwoniłem wczoraj do shopera ponieważ mam premium liczyłem na szybkie rozwiązanie problemu.wysłałem wszystkie pana sugestie.Problem nadal nie jest rozwiązany !!!! stworzyły się ogromne zaległości w wysyłce.Tragiczna obsługa po stronie shopera ,rozmawiałem juz z 6-cioma konsultantami oraz opiekunem dedykowanym mojego sklepu.każdy powtarza jak automat że przesłał sprawę do działu IT i nic więcej nie może zrobić .Niepoważne podejście shopera i na tym koniec a zaległości wysyłkowe rosną.Uważam że pan jako twórca oprogramowania powinien sam rownież we własnym interesie wyjść na przeciw prośbą swoich wieloletnich klientów i zainterweniować w tak istotnej sprawie która praktycznie unieruchamia firmę i pomóc nam rozwiązać problem zamiast tracić czas na udowadnianie tutaj na forum winnego.
w logach po kliknieciu w prawym dolnym rogu programu mam taką informację:
=leftWystąpił błąd przy pobieraniu zamówień:
System.ArgumentException: Can not convert Object to Int32.
w Newtonsoft.Json.Linq.JToken.op_Explicit(JToken value)
w EasyUploader.Helpers.ShoperHelper.PobierzNumeryID(JArray lancuch)
w EasyUploader.Core.Sklepy.SklepZamowieniaImport.<>c__DisplayClass3_0.<PobierzZeSklepu>b__0().
Jeśli dział IT został poinformowany to trzeba czekać. Ja niczego bym tutaj nie przyspieszył. Inne oprogramowanie też przestałoby pobierać wam zamówienia, bo macie problem z API sklepu, a nie EU.
Skoro to się tak dłuży to może Pan pobrać nowy instalator i EU pobierze chociaż zamówienia do nr 78858. Tylko niech Pan zwiększy nr od którego ma pobierać, bo 57264 to stanowczo za nisko. Pobieranie od 20 tys. zamówień wstecz jest bez sensu.
Pozdrawiam, Marcin photosoft.allegro(małpa)gmail.com
PhotoSoft pisze: ↑25 paź 2022, 15:48
Jeśli dział IT został poinformowany to trzeba czekać. Ja niczego bym tutaj nie przyspieszył. Inne oprogramowanie też przestałoby pobierać wam zamówienia, bo macie problem z API sklepu, a nie EU.
Skoro to się tak dłuży to może Pan pobrać nowy instalator i EU pobierze chociaż zamówienia do nr 78858. Tylko niech Pan zwiększy nr od którego ma pobierać, bo 57264 to stanowczo za nisko. Pobieranie od 20 tys. zamówień wstecz jest bez sensu.
Shoper kazał wyczyścić Cash sklepu i to jest ich rozwiązanie na które czekałem 24h. Tyle w temacie.
Dzisiaj u nas ten sam problem. Wczoraj jeszcze wszystko prawidłowo się pobierało. Dzisiaj zrobiłem aktualizację EU do najnowszej wersji (która chyba weszła wczoraj?) i niestety pobieranie zamówień z shopera już nie działa. W panelu shopera po pobraniu zamówień przez EU widnieje informacja o zmianie statusu natomiast zamówienia nie pojawiają się EU. Ponownie pobierałem zamówienia (zmieniając numer zamówienia od którego nie miałem zamówień, oraz dla pewności folder w którym mają się pojawiać).
Proszę o rozwiązanie problemu, ponieważ to trochę dziwne, że przed aktualizacją którą zrobiłem było jeszcze wszystko ok.