Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7099
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: PhotoSoft »

OWL-TECH8 pisze: 24 paź 2022, 15:04 Sprawa dotyczy integracji własnych i na samym wstępie informuję, że zakres wsparcia technicznego nie obejmuje integracji własnych. Jeśli zależy Panu na czasie to sugeruje skontaktować się programistą, który utworzył integracje.
Jeśli zgłaszał im Pan problem bez logów to się nie dziwię taką odpowiedzią.
redmaster pisze: 24 paź 2022, 17:35 Czy nie wydaje się panu dziwne że nie działa na shoper i nie działa na clickshop w jednym czasie?
ClickShop korzysta z API Shopera. Więc jak jest błąd w API Shopera to jest też w ClickShop.
redmaster pisze: 24 paź 2022, 18:01 zauważyłem że w api była zmiana prosze zerknąć  
Kto Panu takie bzdury przekazał? To są dwie różne metody.

Laik po zajrzeniu w logi z mojego linku zauważy, gdzie jest problem...
78856,78857,78858,{"error":-2},{"error":-2},{"error":-2},
To jest prawidłowo zwrócone ID nowego zamówienia? Proszę nie dać sobie wmówić bzdur i niech jakiś gamoń od nich zajrzy w ten link :arrow: https://gist.github.com/PhotoSoft/2b59a ... c60b7048e8
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
OWL-TECH8
Posty: 36
Rejestracja: 06 paź 2017, 12:41
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: OWL-TECH8 »

PhotoSoft pisze: 25 paź 2022, 09:00 To jest prawidłowo zwrócone ID nowego zamówienia? Proszę nie dać sobie wmówić bzdur i niech jakiś gamoń od nich zajrzy w ten link :arrow: https://gist.github.com/PhotoSoft/2b59a ... c60b7048e8

Wysłałem do home podany link, nie zmienia to faktu że Pana program nie działa prawidłowo z platformą z którą miał działać.
Generuje to poważny problem dla mnie jako Pana klienta i chce uzyskać rozwiązanie. Home nie widzi problemu po swojej stronie.
Dziś ponowiłem zgłoszenie problemu
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7099
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: PhotoSoft »

Wysłał Pan do home logi z nieswojego sklepu do tego zainstalowanego na innej platformie? Niech Pan lepiej niczego im już nie zgłasza :roll:
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
TolkieN
Posty: 20
Rejestracja: 25 wrz 2015, 07:31
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: TolkieN »

Mam wersję eu 3.54.5.0 i shoper działa bez problemów. 
Shoper premium. 
 
redmaster
Posty: 27
Rejestracja: 25 wrz 2014, 12:56
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: redmaster »

TolkieN pisze: 25 paź 2022, 12:26 Mam wersję eu 3.54.5.0 i shoper działa bez problemów. 
Shoper premium. 

Czy to nie jest jakiś trop? 
OWL-TECH8
Posty: 36
Rejestracja: 06 paź 2017, 12:41
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: OWL-TECH8 »

PhotoSoft pisze: 25 paź 2022, 12:25 Wysłał Pan do home logi z nieswojego sklepu do tego zainstalowanego na innej platformie? Niech Pan lepiej niczego im już nie zgłasza :roll:

nie cytował Pan co kto ma wysłać ( nie muszę się na tym znać) , to niech Pan lepiej zrobi żeby Pana program działał bo mija 5 dzień awarii
OWL-TECH8
Posty: 36
Rejestracja: 06 paź 2017, 12:41
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: OWL-TECH8 »

PhotoSoft pisze: 25 paź 2022, 09:00  
78856,78857,78858,{"error":-2},{"error":-2},{"error":-2},
To jest prawidłowo zwrócone ID nowego zamówienia? Proszę nie dać sobie wmówić bzdur i niech jakiś gamoń od nich zajrzy w ten link :arrow: https://gist.github.com/PhotoSoft/2b59a ... c60b7048e8
Logi do weryfikacji
 
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7099
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: PhotoSoft »

Proszę nie wrzucać logów na forum.

W Pana przypadku API w ogóle nic nie zwraca :arrow: https://gist.github.com/PhotoSoft/f09f9 ... d607efa291
Chyba, że nie skorygował Pan numeracji zamówień w ustawieniach sklepu.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
OWL-TECH8
Posty: 36
Rejestracja: 06 paź 2017, 12:41
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: OWL-TECH8 »

PhotoSoft pisze: 25 paź 2022, 13:02 Proszę nie wrzucać logów na forum.

W Pana przypadku API w ogóle nic nie zwraca :arrow: https://gist.github.com/PhotoSoft/f09f9 ... d607efa291
Chyba, że nie skorygował Pan numeracji zamówień w ustawieniach sklepu.

EU widzi numer ostatniego złożonego zamówienia prawidłowo (w ustawieniach)
Numeracja zamówień na home też prawidłowa i ma ciągłość. Co ma Pan dokładnie na myśli nie skorygował numeracji zamówień ?
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7099
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: PhotoSoft »

Są w sklepie nowsze zamówienia, niż 3514?
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
redmaster
Posty: 27
Rejestracja: 25 wrz 2014, 12:56
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: redmaster »

PhotoSoft pisze: 25 paź 2022, 14:41 Są w sklepie nowsze zamówienia, niż 3514?

Dzwoniłem wczoraj do shopera ponieważ mam premium liczyłem na szybkie rozwiązanie problemu.wysłałem wszystkie pana sugestie.Problem nadal nie jest rozwiązany !!!! stworzyły się ogromne zaległości w wysyłce.Tragiczna obsługa po stronie shopera ,rozmawiałem juz z 6-cioma konsultantami oraz opiekunem dedykowanym mojego sklepu.każdy powtarza jak automat że przesłał sprawę do działu IT i nic więcej nie może zrobić .Niepoważne podejście shopera i na tym koniec a zaległości wysyłkowe rosną.Uważam że pan jako twórca oprogramowania powinien sam rownież we własnym interesie wyjść na przeciw prośbą swoich wieloletnich klientów i zainterweniować w tak istotnej sprawie która praktycznie unieruchamia firmę i pomóc nam rozwiązać problem zamiast tracić czas na udowadnianie tutaj na forum winnego.
redmaster
Posty: 27
Rejestracja: 25 wrz 2014, 12:56
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: redmaster »

w logach po kliknieciu w prawym dolnym rogu programu mam taką informację:
 =leftWystąpił błąd przy pobieraniu zamówień:
System.ArgumentException: Can not convert Object to Int32.
w Newtonsoft.Json.Linq.JToken.op_Explicit(JToken value)
w EasyUploader.Helpers.ShoperHelper.PobierzNumeryID(JArray lancuch)
w EasyUploader.Core.Sklepy.SklepZamowieniaImport.<>c__DisplayClass3_0.<PobierzZeSklepu>b__0().
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7099
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: PhotoSoft »

Jeśli dział IT został poinformowany to trzeba czekać. Ja niczego bym tutaj nie przyspieszył. Inne oprogramowanie też przestałoby pobierać wam zamówienia, bo macie problem z API sklepu, a nie EU.

Skoro to się tak dłuży to może Pan pobrać nowy instalator i EU pobierze chociaż zamówienia do nr 78858. Tylko niech Pan zwiększy nr od którego ma pobierać, bo 57264 to stanowczo za nisko. Pobieranie od 20 tys. zamówień wstecz jest bez sensu.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
redmaster
Posty: 27
Rejestracja: 25 wrz 2014, 12:56
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: redmaster »

PhotoSoft pisze: 25 paź 2022, 15:48 Jeśli dział IT został poinformowany to trzeba czekać. Ja niczego bym tutaj nie przyspieszył. Inne oprogramowanie też przestałoby pobierać wam zamówienia, bo macie problem z API sklepu, a nie EU.

Skoro to się tak dłuży to może Pan pobrać nowy instalator i EU pobierze chociaż zamówienia do nr 78858. Tylko niech Pan zwiększy nr od którego ma pobierać, bo 57264 to stanowczo za nisko. Pobieranie od 20 tys. zamówień wstecz jest bez sensu.
Shoper kazał wyczyścić Cash sklepu i to jest ich rozwiązanie na które czekałem 24h. Tyle w temacie.
 
Kuba
Posty: 1
Rejestracja: 04 wrz 2017, 19:50
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: Kuba »

Dzień dobry,

Dzisiaj u nas ten sam problem. Wczoraj jeszcze wszystko prawidłowo się pobierało. Dzisiaj zrobiłem aktualizację EU do najnowszej wersji (która chyba weszła wczoraj?) i niestety pobieranie zamówień z shopera już nie działa. W panelu shopera po pobraniu zamówień przez EU widnieje informacja o zmianie statusu natomiast zamówienia nie pojawiają się EU. Ponownie pobierałem zamówienia (zmieniając numer zamówienia od którego nie miałem zamówień, oraz dla pewności folder w którym mają się pojawiać).

Proszę o rozwiązanie problemu, ponieważ to trochę dziwne, że przed aktualizacją którą zrobiłem było jeszcze wszystko ok.

Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ