Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
redmaster
Posty: 27
Rejestracja: 25 wrz 2014, 12:56
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: redmaster »

Kuba pisze: 25 paź 2022, 21:52 Dzień dobry,

Dzisiaj u nas ten sam problem. Wczoraj jeszcze wszystko prawidłowo się pobierało. Dzisiaj zrobiłem aktualizację EU do najnowszej wersji (która chyba weszła wczoraj?) i niestety pobieranie zamówień z shopera już nie działa. W panelu shopera po pobraniu zamówień przez EU widnieje informacja o zmianie statusu natomiast zamówienia nie pojawiają się EU. Ponownie pobierałem zamówienia (zmieniając numer zamówienia od którego nie miałem zamówień, oraz dla pewności folder w którym mają się pojawiać).

Proszę o rozwiązanie problemu, ponieważ to trochę dziwne, że przed aktualizacją którą zrobiłem było jeszcze wszystko ok.

Pozdrawiam.
Zainspirowany tym tekstem w ramach ostatniej deski ratunku postanowiłem zainstalować testowo  starszą wersję wybrałem EU 3.48.2.6  i ku mojemu zdziwieniu wszystko się pobiera prawidłowo więc problem jest w nowej wersji pana programu a nie w API Shopera. Przetestowałem kolejne wersje programu żeby sprawdzić w której wersji przestało działać.
WAŻNE!!! wersja v3.54.4.0  to ostatnia działająca poprawnie wersja.Kolejne wersje nie pobierają prawidlowo zamówień z API shopera.

Dla potwierdzenia wklejam kawałki logów z wersji które testowalem :

 EU 3.48.2.6  PROGRAM DZIAŁA POPRAWNIE : 
<!-- RestRequest at 2022-10-25 22:21:47 (v3.48.2.6) -->
{"method":"call","params":["lklndnvj6ojfa5mq1d4m","order.info",[147602,true,true,true,false,true,true,true]]}

z EU v3.52.5.1  PROGRAM DZIAŁA POPRAWNIE
<!-- RestRequest at 2022-10-25 22:39:29 (v3.52.5.1) -->
{"method":"call","params":["lklndnvj6ojfa5mq1d4m","order.info",[147624,true,true,true,false,true,true,true]]}

z EU v3.54.4.0   PROGRAM DZIAŁA POPRAWNIE
<!-- RestRequest at 2022-10-25 22:57:14 (v3.54.4.0) -->
{"method":"call","params":["lklndnvj6ojfa5mq1d4m","order.info",[147599,true,true,true,false,true,true,true]]}

z EU v3.54.5.0   NIE DZIAŁA !!! 
<!-- Request at 2022-10-25 23:05:24 (v3.54.5.0) -->
POST call
{"method":"call","params":["lklndnvj6ojfa5mq1d4m","order.new.list",[false,false,147570]]}

z EU v3.54.6.1  NIE DZIAŁA !!!

ZMARNOWAŁEM NA TO DWA DNI CZASU I SPARALIŻOWAŁEM SWOJĄ FIRMĘ do tego STERRORYZOWAŁEM SHOPERA PREMIUM ZA TO ŻE OD SZEŚCIU RÓŻNYCH OPIEKUNÓW PREMIUM NIE UZYSKAŁEM ŻADNEJ POMOCY W TAK WAŻNEJ SPRAWIE.
 






 
Za ten post autor redmaster otrzymał podziękowanie:
OWL-TECH8 (26 paź 2022, 07:29)
OWL-TECH8
Posty: 36
Rejestracja: 06 paź 2017, 12:41
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: OWL-TECH8 »

PhotoSoft pisze: 25 paź 2022, 14:41 Są w sklepie nowsze zamówienia, niż 3514?

Ustawienia w EU>sklepy internetowe>zamówienia> numer ost zamówienia
ten numer pokrywa się z tym co na platformie home
są nowe pozycje po 3514 które EU jakby widzi bo pokazuje prawidłowo numer ostatniego ale nie widać w żadnej sekcji.
 
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7099
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: PhotoSoft »

Kuba pisze: 25 paź 2022, 21:52 Proszę o rozwiązanie problemu, ponieważ to trochę dziwne, że przed aktualizacją którą zrobiłem było jeszcze wszystko ok.
Nie dostałem logów.
OWL-TECH8 pisze: 26 paź 2022, 07:29 są nowe pozycje po 3514 które EU jakby widzi bo pokazuje prawidłowo numer ostatniego ale nie widać w żadnej sekcji.
Pozwoliłem sobie na podstawie danych z logów pobrać zamówienia z API i jak widać pobrały się bez problemu :arrow: https://snipboard.io/wARLUh.jpg Więc ja u Pana nie widzę żadnego problemu po stronie EU.
redmaster pisze: 25 paź 2022, 22:00 Dla potwierdzenia wklejam kawałki logów z wersji które testowalem :
Proszę sobie zajrzeć do dokumentacji za co odpowiadają obie metody. Akurat przy opisie jednej z nich ( :arrow: http://tech.sklep-pomoc.home.pl/webapi:order.new.list) znalazłem wyjaśnienie błędu, który się u Pana pojawił.
Wartości tablicy zwróconej przez tą metodę od pewnego klucza mogą przyjmować wartość array('error' ⇒ -2) - to oznacza, że skrypt po stronie serwera nie miał już czasu na wykonanie żądanych operacji na obiektach (poprzednie iteracje przekroczyły 80% całego dostępnego czasu na wykonanie skryptu).
Dziwne, że support nie przekazał tej informacji.
redmaster pisze: 25 paź 2022, 22:00 z EU v3.54.5.0   NIE DZIAŁA !!! 
<!-- Request at 2022-10-25 23:05:24 (v3.54.5.0) -->
POST call
{"method":"call","params":["lklndnvj6ojfa5mq1d4m","order.new.list",[false,false,147570]]}
Ciekawe dlaczego u tego użytkownika działa?
TolkieN pisze: 25 paź 2022, 12:26 Mam wersję eu 3.54.5.0 i shoper działa bez problemów. 
Shoper premium. 
Możemy jeszcze się umówić, że utworzy mi Pan w sklepie nowe konto z dostępem API i sam sprawdzę.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
redmaster
Posty: 27
Rejestracja: 25 wrz 2014, 12:56
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: redmaster »

PhotoSoft pisze: 26 paź 2022, 09:33
Kuba pisze: 25 paź 2022, 21:52 Proszę o rozwiązanie problemu, ponieważ to trochę dziwne, że przed aktualizacją którą zrobiłem było jeszcze wszystko ok.
Nie dostałem logów.
OWL-TECH8 pisze: 26 paź 2022, 07:29 są nowe pozycje po 3514 które EU jakby widzi bo pokazuje prawidłowo numer ostatniego ale nie widać w żadnej sekcji.
API nie zwraca nowszych zamówień niż 3514.
redmaster pisze: 25 paź 2022, 22:00 Dla potwierdzenia wklejam kawałki logów z wersji które testowalem :
Proszę sobie zajrzeć do dokumentacji za co odpowiadają obie metody. Akurat przy opisie jednej z nich ( :arrow: http://tech.sklep-pomoc.home.pl/webapi:order.new.list) znalazłem wyjaśnienie błędu, który się u Pana pojawił.
Wartości tablicy zwróconej przez tą metodę od pewnego klucza mogą przyjmować wartość array('error' ⇒ -2) - to oznacza, że skrypt po stronie serwera nie miał już czasu na wykonanie żądanych operacji na obiektach (poprzednie iteracje przekroczyły 80% całego dostępnego czasu na wykonanie skryptu).
Dziwne, że support nie przekazał tej informacji.
redmaster pisze: 25 paź 2022, 22:00 z EU v3.54.5.0   NIE DZIAŁA !!! 
<!-- Request at 2022-10-25 23:05:24 (v3.54.5.0) -->
POST call
{"method":"call","params":["lklndnvj6ojfa5mq1d4m","order.new.list",[false,false,147570]]}
Ciekawe dlaczego u tego użytkownika działa?
TolkieN pisze: 25 paź 2022, 12:26 Mam wersję eu 3.54.5.0 i shoper działa bez problemów. 
Shoper premium. 
dlaczego błąd nie pojawia się w wersji 3.54.4.0  i wszystko działa poprawnie?

użytkownik tolkien pisze :"Mam wersję eu 3.54.5.0 i shoper działa bez problemów". 
Shoper premium.
ja nie dysponuje wiedzą ile pobierał zamowień ?
jaki ma system?i co ma na to wpływ że u niego działa a u mnie nie i chyba nie muszę tego wiedzieć.
Proszę pana jako tworcę programu żeby u mnie tez działało.
co mam panu jeszcze napisać?

inny,kolejny już uzytkownik  Kuba pisze że u niego też nie działa:
"Dzisiaj u nas ten sam problem. Wczoraj jeszcze wszystko prawidłowo się pobierało. Dzisiaj zrobiłem aktualizację EU do najnowszej wersji (która chyba weszła wczoraj?) i niestety pobieranie zamówień z shopera już nie działa. W panelu shopera po pobraniu zamówień przez EU widnieje informacja o zmianie statusu natomiast zamówienia nie pojawiają się EU. Ponownie pobierałem zamówienia (zmieniając numer zamówienia od którego nie miałem zamówień, oraz dla pewności folder w którym mają się pojawiać).
Proszę o rozwiązanie problemu, ponieważ to trochę dziwne, że przed aktualizacją którą zrobiłem było jeszcze wszystko ok."

Dlczego nie stara się pan pomóc tylko zajmuje się udowadnianiem że nie mamy racji?Moze nie mamy bo nie mamy wiedzy.ale pisze panu o faktach że u mnie w wersji 3.54.4.0  wszystko działa .nie pisze tego żeby panu coś udowodnić tylko po to żeby naprowadzić na żródło problemu a pan nadal wrzuca skomplikowaną wiedzę z którą niewiadomo co zrobić.

fakt jest taki że w wersji 3.54.4.0 wszystko u mnie działa i na innych moich komputerach też.

Prosze o pomoc a nie udowadnianie mi mojej niewiedzy.nie jestem programistą nie musze się znać na zawiłościach API oraz innych.
Jestem pana klientem od 8 lat zawsze był pan pomocny a teraz czuje opór z pana strony.

 
OWL-TECH8
Posty: 36
Rejestracja: 06 paź 2017, 12:41
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: OWL-TECH8 »

PhotoSoft pisze: 26 paź 2022, 09:33  
OWL-TECH8 pisze: 26 paź 2022, 07:29 są nowe pozycje po 3514 które EU jakby widzi bo pokazuje prawidłowo numer ostatniego ale nie widać w żadnej sekcji.
Pozwoliłem sobie na podstawie danych z logów pobrać zamówienia z API i jak widać pobrały się bez problemu :arrow: https://snipboard.io/wARLUh.jpg Więc ja u Pana nie widzę żadnego problemu po stronie EU.
Proszę sobie zajrzeć do dokumentacji za co odpowiadają obie metody. Akurat przy opisie jednej z nich ( :arrow: http://tech.sklep-pomoc.home.pl/webapi:order.new.list) znalazłem wyjaśnienie błędu, który się u Pana pojawił.
Wartości tablicy zwróconej przez tą metodę od pewnego klucza mogą przyjmować wartość array('error' ⇒ -2) - to oznacza, że skrypt po stronie serwera nie miał już czasu na wykonanie żądanych operacji na obiektach (poprzednie iteracje przekroczyły 80% całego dostępnego czasu na wykonanie skryptu).
Dziwne, że support nie przekazał tej informacji.
Nic mi nie mówi wyjaśnienie błędu na home, po aktualizacji na wersję 5 przestało działać (piątek)potem kolejna wersja w poniedziałek. Home nie przyznaje się do błędów, zamówień w EU nie widzę w żadnej sekcji i utrudnia mi to pracę, tracę czas i pieniądze. Dam możliwość połączenia się przez pulpit zdalny np na tw dla Pana weryfikacji, proszę o kontakt 663913824. Nic mi z pisania kolejnych wiadomości bo nie przynosi to rozwiązania.
 
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7099
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: PhotoSoft »

Pobieranie zamówień z Pańskiego sklepu widzę, że działa prawidłowo jak pisałem już wcześniej. I sprawdziłem to na dwóch systemach - 7 oraz 10, http oraz https. Ostatnie ma numer 3531 i jest sprzed 30 minut.

Nie pomogę, dopóki nie powtórzę występowania problemu u siebie. A tym bardziej jak ktoś zgłasza problem nie stosując się do poradnika i nie wysyła logów. Nawet nie wiem na jakich systemach pracujecie... Wykonajcie to co jest napisane w poradniku. Jak ktoś tego nie rozumie to trudno. Niech się zastanowi jak to jest usuwać rzekomą usterkę nie widząc jej...
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
roeauto
Posty: 97
Rejestracja: 31 lip 2018, 14:21
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: roeauto »

Widziałem ten temat w poniedziałek. Spojrzałem na listę zamówień i stwierdziłem, że chyba coś jest nie tak po czym okazało się, że jednak jest wszystko OK bo tylko jeden zakup na sklepie mieliśmy przez weekend. Po aktualizacji do wersji 3.54.6.0 niestety pojawił się problem i nie pobiera nowych zamówień. W ustawieniach w numeracji ostatniego zamówienia numer jest zgodny z ostatnim zamówieniem złożonym w sklepie.
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7099
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: PhotoSoft »

Nie odpuściłem tematu i po długiej analizie kodu poszczególnych wersji w końcu doszedłem do źródła problemu... Ostatnio zmieniałem ustawienia połączeń w związku z tym zgłoszeniem :arrow: viewtopic.php?t=7444 i pech chciał, że negatywnie wpłynęło to na komunikację z Shoperem. Okazuje się, że problem występował tylko przy zaznaczonej opcji zmiany statusu dla pobranych zamówień. Bez tego zamówienia pobierały się normalnie. Błędy jakie zwracało API w logach tylko niepotrzebnie zbiły z tropu...

Wgrałem poprawiony instalator 3.54.6.2, więc proszę go pobrać. Musicie jedynie skorygować sobie numer zamówienia w ustawieniach, od którego EU ma pobierać nowe.

Mogę jedynie przeprosić za powstałe problemy z realizacją zamówień :oops:
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
redmaster
Posty: 27
Rejestracja: 25 wrz 2014, 12:56
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Pilne. Nie pobiera zamówień z Shopera

Post autor: redmaster »

PhotoSoft pisze: 26 paź 2022, 18:06 Nie odpuściłem tematu i po długiej analizie kodu poszczególnych wersji w końcu doszedłem do źródła problemu... Ostatnio zmieniałem ustawienia połączeń w związku z tym zgłoszeniem :arrow: viewtopic.php?t=7444 i pech chciał, że negatywnie wpłynęło to na komunikację z Shoperem. Okazuje się, że problem występował tylko przy zaznaczonej opcji zmiany statusu dla pobranych zamówień. Bez tego zamówienia pobierały się normalnie. Błędy jakie zwracało API w logach tylko niepotrzebnie zbiły z tropu...

Wgrałem poprawiony instalator 3.54.6.2, więc proszę go pobrać. Musicie jedynie skorygować sobie numer zamówienia w ustawieniach, od którego EU ma pobierać nowe.

Mogę jedynie przeprosić za powstałe problemy z realizacją zamówień :oops:
Dziękuję za doprowadzenie sprawy do końca. Nastepnym razem bardzo proszę traktować nas jak ludzi którzy szukają tutaj pańskiej pomocy w problemie którego niestety sami nie jesteśmy w stanie rozwiązać. I proszę nie oczekiwać od nas wiedzy eksperckiej bo pan jest tutaj jedynym ekspertem co nieraz pan udowodnił. Prowadzimy swoje biznesy w różnych branżach tak jak Pan swój i nie jesteśmy w stanie zagłębiać się w niuanse świata IT dlatego jesteśmy tu wszyscy pod Pana opieką i proszę o tym pamiętać. Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę i cierpliwości dla nas. 
 
ODPOWIEDZ