Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z której wersji Windowsa korzystasz?11
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
Od kilku miesięcy borykamy się z problemem występującym przy poprawianiu wcześniej już wystawionych aukcji, sprzedajemy "gołe" kadłubki komputerów typu NUC = nie posiadają dysku twardego - każdorazowo kiedy próbujemy zmienić jakikolwiek inny parametr, dostajemy komunikat jak na screenie: Niepoprawna wartość parametru Pojemność dysku (82) dla produktu w ofercie. Prawidłowa wartość parametru dla produktu to: "0". A jak widać wybrane jest właśnie 0. Każdorazowo musimy to obchodzić podając pojemność dysku 1GB, ale wiadomo że nie o to chodzi... Co robimy źle?