Witam,
Od początku danego miesiąca pojawił się masowy problem u różnych przewoźników z odrzucaniem reklamacji, kiedy Klient informuje nas o spóźnieniu przesyłki. Przewoźnicy odrzucają taką reklamację twierdząc, że po doręczeniu przesyłki staje się ona własnością adresata i nadawca traci możliwość złożenia reklamacji na rzecz adresata.
Czy u Was również mają miejsce takie sytuacji i czy udało Wam się znaleźć sposób aby uzyskać od przewoźnika zwrot kosztu opłaconej usługi, która nie została należycie wykonana ?
Pozdrawiam
Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.