Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Wysyłka paragonów na inne konto

POPRAWKA w [EU 3.62.1.2]

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
ogrod_marzen
Posty: 27
Rejestracja: 20 paź 2017, 08:39
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Wysyłka paragonów na inne konto

Post autor: ogrod_marzen »

:idea: Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.

Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:

1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 7
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
...


Witam, 
na EU mam dwa konta, jedno z paragonami, drugie bez. Jeśli klient kupił na dwóch kontach, paragon (dowód zakupu) zostaje wysłany do klienta z konta które nie puszcza paragonów. 

konto1 (paragony)
konto2 (bez paragonow)

Klient kupuje na konto1, konto2. Paragon zostaje zrobiony na konto1 poprzez EU, leci do fakturowni a ta wysyła go do klienta z konto2 (inny produkt) na konto1 nie zostaje wysłany paragon. Z tego co zauważyłem EU miesza emaile, w zakładce kontaktowe daje emaaila z konto2 i dlatego tam idzie wiadomość z paragonem. 

Zakup dokonany przez koszyk, w tej samej chwili. konto1 pobrało emaila w zakładce Kontaktowe z konto2 

Proszę o weryfikacje  
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7125
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 106 razy
Kontakt:

Re: Wysyłka paragonów na inne konto

Post autor: PhotoSoft »

Witam,
skoro grupujecie zakupy z różnych kont to normalne, że zapamiętywane są dane kontaktowe jednego z nich. A do wysyłki mogą być inne, bo zależą od kolejności formularzy. To nie jest błąd.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
ogrod_marzen
Posty: 27
Rejestracja: 20 paź 2017, 08:39
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Wysyłka paragonów na inne konto

Post autor: ogrod_marzen »

Nie grupujemy zakupów, drugie konto posiada nawet inne dane. Są to oddzielne transakcje 
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7125
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 106 razy
Kontakt:

Re: Wysyłka paragonów na inne konto

Post autor: PhotoSoft »

Proszę zapoznać się ze wszystkimi punktami z tego [PORADNIKA]. I tak opisać zgłoszenie, aby można go było powtórzyć - pkt. 8.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
ogrod_marzen
Posty: 27
Rejestracja: 20 paź 2017, 08:39
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Wysyłka paragonów na inne konto

Post autor: ogrod_marzen »

Dane kontaktowe są pobierane z innego konta w przypadku gdy zakupu dokonuje ta sama osoba na dwóch kontach. 

konto1 
https://gyazo.com/7326f8d4433e40b285f2fe4f72e57018
https://gyazo.com/825850a4dbe7925fb335bf01fe2c68d3

W danych kontaktowych są różne adresy email (EU pobrał je z konta nr 2)

konto2
https://gyazo.com/d03779ccaae36736e9cb0dc5a3e3fb71
https://gyazo.com/cc86d957fe6ecf492c8ae996ce237be2
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7125
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 106 razy
Kontakt:

Re: Wysyłka paragonów na inne konto

Post autor: PhotoSoft »

Teraz już rozumiem.

W danych do wysyłki jest email z danego zakupu, natomiast w danych kontaktowych z ostatniego pobranego, bo jest przypisany do loginu.

Faktycznie EU podaje przy fakturowni email z danych kontaktowych zamiast z danych do wysyłki.

Wgram później poprawkę.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7125
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 106 razy
Kontakt:

Re: Wysyłka paragonów na inne konto

Post autor: PhotoSoft »

Wgrałem nowy instalator z poprawką. Proszę sprawdzić czy problem jeszcze występuje.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
ODPOWIEDZ