Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Rozróżnienie zwrotów klientów wysłanych (zwrot) i niewysłanych (anulacji) na postawie numeru nadania lub jego braku.

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje na temat nowych wersji EU. Na tym forum również możesz zgłaszać sugestie oraz uwagi dotyczące nowych funkcji.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy temat, sprawdź czy ktoś wcześniej nie zgłosił już podobnego pomysłu. Jeśli tak, wówczas dopisz się do niego, ponieważ pod uwagę będą brane tylko takie sugestie, które zostaną poparte przez większą ilość użytkowników. Stąd domyślnie ustawione jest sortowanie wg liczby odpowiedzi.

Zgłoszone sugestie są przeglądane i wybierane do wdrożenia podczas projektowania nowej wersji. Nie zaglądam tutaj na bieżąco. Tematy, w których przez 6 m. od ostatniego postu nikt się nie wypowie będą automatycznie usuwane.

Rozróżnienie zwrotów klientów wysłanych i niewysłanych na postawie numeru nadania

TAK - to by ułatwiło wyłapywanie anulacji klientów, które odróżniałyby się od razu od zwrotów
3
100%
TAK - po prostu tak ;)
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 3

Zildijan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1359
Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 33 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Rozróżnienie zwrotów klientów wysłanych (zwrot) i niewysłanych (anulacji) na postawie numeru nadania lub jego braku.

Post autor: Zildijan »

Zdarza się, że klienci rezygnują z zamówienia z poziomu allegro przed nadaniem paczki.
Te rezygnacje, wraz z faktycznymi zwrotami klientów trafiają do jednego miejsca wybranego w ustawień EU np. ZWROTY.

Przydałoby dodatkowe ustawienie, które rozgraniczy te anulacje, od faktycznych zwrotów.

Proponuję, aby działo się tak na podstawie numeru nadania, lub jego braku np.:
  • (wysłane) z numerem nadania traktujemy jako zwrot klienta
  • (niewysłane) z brakiem numeru nadania traktujemy jako anulację.

Scenariusz.
  • Kupujący opłaca zamówienie i rozpoczynamy realizację, po czym dzwoni, lub pisze e-maila, żeby nie wysyłać, bo musi się jeszcze zastanowić.
  • Wstrzymujemy realizację i prosimy, że jeżeli faktycznie rezygnuje, prosimy o odstąpienie od umowy z poziomu allegro.
  • Kupujący po jakimś czasie odstępuje od umowy przez allegro, ale nas nie informuje, więc o tym nie wiemy.
  • Po kilku dniach z ogromną pretensją zakłada dyskusję, że nie oddaliśmy mu pieniędzy.
  • Inna osoba w firmie nie wiedząc o wstępnej rezygnacji, widząc transakcję w wybranej sekcji do zwrotów klienta czekała na zwrot produktu, aby zwrócić wpłatę za odstąpienie od umowy.

Gdyby EU miał dodatkową opcję przenoszenia odstąpień do transakcji wysłanych i niewysłanych, wówczas można by natychmiast reagować:
- dla dobra klienta,
- dla dobra statystyk konta allegro,
- dla oszczędności czasu przy mniejszej ilości dyskusji i kontaktu,
Przy okazji nie występowałoby narażenie na zwrot kupującemu z POK przy nadgorliwym administratorze.

Jeżeli uważacie prośbę za zasadną, proszę o oddanie głosu.
 
robi1976
Posty: 594
Rejestracja: 27 gru 2012, 19:58
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Rozróżnienie zwrotów klientów wysłanych (zwrot) i niewysłanych (anulacji) na postawie numeru nadania lub jego braku.

Post autor: robi1976 »

mam podobny scenariusz i niestety takie kwiatki się zdarzają - klient po opłaceniu robi zwrot i po jakimś czasie dyskusja/awantura o brak zwrotu środków.
ODPOWIEDZ