Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Nie otwiera się okno z zamówieniem

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
stegolas
Posty: 250
Rejestracja: 14 gru 2012, 00:21
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Nie otwiera się okno z zamówieniem

Post autor: stegolas »

Może ktoś będzie umiał pomóc przestało mi się otwierać okno z zamówieniem.

Jak kliknę w zamówienie okno nie wyświetla się zamówienie wciśniecie klawisza ESC powoduje powrót do listy zamówień, czyli trochę tak jakby było okno otwarte ale nie widoczne. 

Przeinstalowałem program, mam najnowszą wersję nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu.
Zildijan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1359
Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 33 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Re: Nie otwiera się okno z zamówieniem

Post autor: Zildijan »

Ale zbieg okoliczności, miałem to samo wczoraj :)

C:\Program Files\PhotoSoft\EasyUploader v3

plik: EasyUploader.xml otwórz notatnikiem

Zmień ręcznie <Połozenie> (albo <Rozmiar>) okna edycji transakcji.

Po zmianie pewnie będziesz musiał jeszcze ręcznie je trochę poprawić.

Szukaj gdzieś tutaj i jak zauważysz jakieś dziwne wartości typu 32000 w X i Y, to pewnie będzie to do poprawki.

 <Nazwa>frmEdycjaTransakcji</Nazwa>
        <Stan>Normal</Stan>
        <Rozmiar>
          <Width>1051</Width>
          <Height>650</Height>
        </Rozmiar>
        <Polozenie>
          <X>367</X>
          <Y>232</Y>

        </Polozenie>
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Nie otwiera się okno z zamówieniem

Post autor: PhotoSoft »

Jak do tego doszło? :) Będę musiał dodać jakieś zabezpieczenie.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
Zildijan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1359
Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 33 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Re: Nie otwiera się okno z zamówieniem

Post autor: Zildijan »

Trudno stwierdzić.

Jedyne co zauważyłem to zapchany RAM, ale nie z winy EU,
podczas czego wolniej otwierały się okienka transakcji.

Stało się to podczas pracy zdalnej przez Team Viewer.
robi1976
Posty: 594
Rejestracja: 27 gru 2012, 19:58
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Re: Nie otwiera się okno z zamówieniem

Post autor: robi1976 »

stegolas pisze: 07 wrz 2022, 13:21 Może ktoś będzie umiał pomóc przestało mi się otwierać okno z zamówieniem.

Jak kliknę w zamówienie okno nie wyświetla się zamówienie wciśniecie klawisza ESC powoduje powrót do listy zamówień, czyli trochę tak jakby było okno otwarte ale nie widoczne. 

Przeinstalowałem program, mam najnowszą wersję nie wiem gdzie szukać przyczyny problemu.

miałem to kiedyś, u mnie pomogło:
kursor na skrót EU na pasku zadań - prawoklik/maksymalizuj
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Nie otwiera się okno z zamówieniem

Post autor: PhotoSoft »

Dodałem zabezpieczenie na takie przypadki. Można pobrać nowy instalator.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
ODPOWIEDZ