Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
Ratunku!
Przy eksporcie poprzez shipx do inpostu mimo, że rekord w kolumnie "nazwa firmy" jest wypełniony to nie eksportuje się. W webtruckerze w polu "nazwa odbiorcy" jest imię i nazwisko a nie "nazwa firmy" tak jak powinno być. Gdzie tkwi błąd? Może zmienili coś w API i trzeba poprawić w EU?
Błąd upierdliwy i niebezpieczny gdy pod jednym adresem jest wiele firm.