Strona 2 z 2

Re: Błąd pobierania etykiety InPost po aktualizacji do wersji 3.57.7.6

: 21 lis 2023, 09:50
autor: PhotoSoft
Taki błąd jest w logach:

System.Net.WebException: Połączenie podstawowe zostało zakończone: Połączenie, które miało być aktywne, zostało przerwane przez serwer. ---> System.IO.IOException: Nie można odczytać danych z połączenia transportowego: Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ połączona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział. ---> System.Net.Sockets.SocketException: Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ połączona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział
w System.Net.Sockets.NetworkStream.Read(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 size)
--- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
w System.Net.Sockets.NetworkStream.Read(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 size)
w System.Net.FixedSizeReader.ReadPacket(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 count)
w System.Net.Security._SslStream.StartFrameHeader(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 count, AsyncProtocolRequest asyncRequest)
w System.Net.Security._SslStream.StartReading(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 count, AsyncProtocolRequest asyncRequest)
w System.Net.Security._SslStream.ProcessRead(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 count, AsyncProtocolRequest asyncRequest)
w System.Net.TlsStream.Read(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 size)
w System.Net.PooledStream.Read(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 size)
w System.Net.Connection.SyncRead(HttpWebRequest request, Boolean userRetrievedStream, Boolean probeRead)
--- Koniec śladu stosu wyjątków wewnętrznych ---
w System.Net.WebClient.UploadDataInternal(Uri address, String method, Byte[] data, WebRequest& request)
w System.Net.WebClient.UploadData(Uri address, String method, Byte[] data)
w EasyUploader.Features.Kurierzy.InPostPaczkomaty.InPostPaczkomatyService.POST(String funkcja, String parametry)

Czyli serwer InPostu nie zwraca odpowiedzi z etykietą. Ja na to nic nie poradzę. Wgram później jedynie nowy instalator, aby komunikat wyświetlał się użytkownikowi.

Proszę przejść na integrację ShipX.

Re: Błąd pobierania etykiety InPost po aktualizacji do wersji 3.57.7.6

: 23 lis 2023, 12:21
autor: Abitel
Mogę prosić o instrukcję jak przejść na integrację ShipX ? ponieważ nie mogę tego znaleźć na forum.

Re: Błąd pobierania etykiety InPost po aktualizacji do wersji 3.57.7.6

: 23 lis 2023, 12:54
autor: PhotoSoft
Musicie napisać do inpostu.

Re: Błąd pobierania etykiety InPost po aktualizacji do wersji 3.57.7.6

: 28 lis 2023, 14:20
autor: Abitel
Skonfigurowałem ShipX i problem występuje dalej - tylko błąd jest inny "Połączenie podstawowe zostało zakończone: Połączenie, które miało być aktywne, zostało przerwane przez serwer."

Problem jest dokładnie taki sam, pobiera jedną - dwie etykiety i wywala błąd, po ponownej próbie wygenerowanie tej samej etykiety pobiera ją bez problemu.  Połączenie internetowe stabilne - światłowód Orange, problem występuje tylko i wyłącznie w przypadku Inpost. Wysłałem logi ShipX mailem.

Re: Błąd pobierania etykiety InPost po aktualizacji do wersji 3.57.7.6

: 28 lis 2023, 14:54
autor: PhotoSoft
To jest ten sam błąd. Ja tutaj nie pomogę, bo to nie jest problem EU. Proszę to zgłaszać Inpostowi.

Re: Błąd pobierania etykiety InPost po aktualizacji do wersji 3.57.7.6

: 06 gru 2023, 13:50
autor: Abitel
Odpowiedź Inpostu
"Szanowni Państwo,
Przejrzeliśmy logi i widzimy ,że czas opłacenia paczki był dłuższy niż standardow - czyli czas utworzenia paczki do opłacenia (czyli możliwości pobrania etykiety) wyniósł w tych paczkach około 4 sekund. Ale i tak etykietę po tych 4 sekundach można było pobrać - więc to już raczej kwestia obsłużenie tego po stronie aplikacji.
Nawet w tych logach widać ,że numer trackingowy po 4 sekundach został zwrócony: (więc wtedy można było pobrać etykietę) nie ma tu błędów.
pl.easypack24.net/v1/shipments/1361850314","id":1361850314,"status":"confirmed","tracking_number":"625414866341205132678187",
updated_at":"2023-11-28T13:49:31.411+01:00"}
Tak jak napisaliśmy my nie widzimy problemów u nas. Stworzyliśmy teraz testową paczkę paczkomatową na Państwa danych ID organizacji oraz tokenu w zewnętrznej aplikacji i wszystko jest ok - etykieta się pobiera i opłaca w 2,5 sekundy.
Nie mieliśmy również zgłoszeń od innych klientów korzystających z tej aplikacji więc to nie jest problem ogólny,

Re: Błąd pobierania etykiety InPost po aktualizacji do wersji 3.57.7.6

: 07 gru 2023, 13:33
autor: PhotoSoft
Więc wygląda to na problem z połączeniem po waszej stronie. Sprawdźcie w trybie awaryjnym z obsługą sieci.