Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Erli / Ceneo - dublowanie zamówień podczas importu z pliku

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
prodej_pl
Posty: 72
Rejestracja: 25 mar 2021, 09:53
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Erli / Ceneo - dublowanie zamówień podczas importu z pliku

Post autor: prodej_pl »

:idea: Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.

Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:

1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
...

Witam, eksportując zamówienia z Erli do excela, a następnie do easy zauważyliśmy iż nie pobrało zamówienia zbiorowego klienta. W easym widnieje tylko pierwsze zamówienie. Pojawia się również taki komunikat.
 
Załączniki
problem.png
problem.png (9.7 KiB) Przejrzano 2889 razy
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: PhotoSoft »

Witam,
więc proszę przesłać mi plik.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
prodej_pl
Posty: 72
Rejestracja: 25 mar 2021, 09:53
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: prodej_pl »

Przesyłam plik xlsx.
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: PhotoSoft »

Takie pliki wysyła się na maila.

Wgrałem nowy instalator. Proszę sprawdzić czy problem jeszcze występuje :arrow: https://www.easyuploader.pl/pobierz.html
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
RegDos
Posty: 150
Rejestracja: 10 paź 2017, 15:23
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: RegDos »

Błąd cały czas występuje.
Data Zdarzenie
2023-08-07 12:19:10 Zaimportowanych transakcji: 0.
2023-08-07 12:19:10 Wystąpił błąd przy odczycie wiersza nr 2:
System.ArgumentException: Kolumna 'Adres kupującego' nie należy do tabeli Przesyłki.
w System.Data.DataRow.GetDataColumn(String columnName)
w System.Data.DataRow.get_Item(String columnName)
w EasyUploader.Features.Transakcje.Import.ErliImport.RowToTransakcja(DataRow wiersz)
w EasyUploader.Features.Transakcje.Import.TransakcjeImport.<>c__DisplayClass0_0.<FromMarketplace>b__0()
2023-08-07 12:19:10 Wystąpił błąd przy odczycie wiersza nr 1:
System.ArgumentException: Kolumna 'Adres kupującego' nie należy do tabeli Przesyłki.
w System.Data.DataRow.GetDataColumn(String columnName)
w System.Data.DataRow.get_Item(String columnName)
w EasyUploader.Features.Transakcje.Import.ErliImport.RowToTransakcja(DataRow wiersz)
w EasyUploader.Features.Transakcje.Import.TransakcjeImport.<>c__DisplayClass0_0.<FromMarketplace>b__0()
2023-08-07 12:19:10 Wczytanych wierszy: 2.
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: PhotoSoft »

Więc proszę przesłać mi plik...
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
RegDos
Posty: 150
Rejestracja: 10 paź 2017, 15:23
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: RegDos »

Poszło na kontakt@.....
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: PhotoSoft »

Wczytuje Pan jakiś plik z przesyłkami, a nie zamówieniami.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
RegDos
Posty: 150
Rejestracja: 10 paź 2017, 15:23
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: RegDos »

OK, widzę że są dwa rodzaje możliwości importu zamówień, z tego drugiego wchodzi OK
Także nie ma tematu i przepraszam za kłopot.
Radek
prodej_pl
Posty: 72
Rejestracja: 25 mar 2021, 09:53
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: prodej_pl »

Dzień dobry, zrobiliśmy wczoraj aktualizację easyego i dzisiaj przy imporcie zamówień z Erli zauważyliśmy, że pomimo zaznaczonej opcji "Pomiń transakcje występujące już w EU" transakcje które były dodawane dzień wcześniej i tak się dodają. Po prostu zaznaczenie opcji pomijania transakcji występujących już w EU przy imporcie zamówień przestało działać :(. Prosimy o pomoc. 
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: PhotoSoft »

Witam,
sprawdziłem i nic się nie dubluje. Pewnie importujecie na inne konto.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
prodej_pl
Posty: 72
Rejestracja: 25 mar 2021, 09:53
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: prodej_pl »

Importujemy zawsze na jedno konto. Tutaj na screenach to samo zamówienie zaimportowane wczoraj, które ponownie dodało się do systemu dzisiaj.
Załączniki
zdublowane 2.jpg
zdublowane 1.jpg
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Erli - problem z imporem zamówień

Post autor: PhotoSoft »

Już wiem. Wcześniej zamówienia importowały się jako allegrowe zamiast sklepowe (widać na zrzutach) co poprawiłem tylko zapomniałem o aktualizacji istniejących zamówień w bazie... Przepraszam :oops:

Proszę po uruchomieniu EU nacisnąć CTRL+F1 i wykonać:

Kod: Zaznacz cały

UPDATE TRANSAKCJE SET serwis=0 WHERE id IN (SELECT id FROM TRANSAKCJE t INNER JOIN TRANS_KLIENCI tk ON t.ID_KLIENT=tk.ID_KLIENT WHERE kl_login LIKE 'Erli #%')
I poniższe zapytanie dla zaimportowanych zamówień Ceneo, bo będzie ta sama sytuacja:

Kod: Zaznacz cały

UPDATE TRANSAKCJE SET serwis=0 WHERE id IN (SELECT id FROM TRANSAKCJE t INNER JOIN TRANS_KLIENCI tk ON t.ID_KLIENT=tk.ID_KLIENT WHERE kl_login LIKE 'Ceneo #%')
Za ten post autor PhotoSoft otrzymał podziękowanie:
prodej_pl (19 wrz 2023, 14:34)
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
OWL-TECH8
Posty: 36
Rejestracja: 06 paź 2017, 12:41
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Erli / Ceneo - dublowanie zamówień podczas importu z pliku

Post autor: OWL-TECH8 »

Witam,
Pytanie dotyczące ERLI (niestety nie mogę znaleźć odpowiedzi na forum). Importujemy plik xlsx z zamówieniami Erli- czy musimy jakoś definiować formy dostawy aby korzystało z ich umów z inpost/orlen? Co potem, czy musimy ręcznie wstawiać numery paczek do erli? Czy da się jakoś to zautomatyzować?
 
prodej_pl
Posty: 72
Rejestracja: 25 mar 2021, 09:53
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Erli / Ceneo - dublowanie zamówień podczas importu z pliku

Post autor: prodej_pl »

Witam, od połowy listopada nie importują się wszystkie zamówienia z erli płacone przelewem tradycyjnym. Są to pojedyncze zamówienia które niestety ciężko jest wyłapać przy większej ilości zamówień. Udaje się je zaimportować dopiero po kilku dniach od zauważenia. Na maila prześlemy plik xlsx zamówień które zostały właściwie zaczytane jak i te które napotkały problem.
ODPOWIEDZ