Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Przesyłka zwrotna DPD

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
robi1976
Posty: 594
Rejestracja: 27 gru 2012, 19:58
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 11 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy
Kontakt:

Przesyłka zwrotna DPD

Post autor: robi1976 »

Dzień dobry.
Mamy w konfiguracji funkcji Pakuj Przesyłkę zwrotną DPD i do tej pory wszystko śmigało.
Używamy jej do reklamacji raz na jakiś czas.
Możliwe, że po aktualizacji EU coś poszło nie tak?
W załączniku komunikat jaki wyskakuje.
Podesłać logi?

Zrzut ekranu 2023-12-05 134959.png
Zrzut ekranu 2023-12-05 134959.png (60.73 KiB) Przejrzano 467 razy
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Przesyłka zwrotna DPD

Post autor: PhotoSoft »

Witam,
to nie wina aktualizacji. Proszę im to zgłosić.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
ODPOWIEDZ