Strona 1 z 1

[Podstawy] Zwroty prowizji

: 18 kwie 2024, 00:00
autor: PhotoSoft
Z poziomu EU istnieje możliwość hurtowego występowania o zwroty prowizji. Można to zrobić z poziomu głównej listy zaznaczając wybrane transakcje lub z poziomu karty transakcji. W nowym oknie, należy wybrać docelową sekcję, np. "Nieudane" i wystąpić o zwrot prowizji.

UWAGA :!: Zgrupowane transakcje zostaną automatycznie rozgrupowane, dlatego proszę nie wczytywać do zwrotów wszystkich zakupów danego kupującego tylko te, za które chcemy wystąpić o zwrot prowizji.

Automatyczne zwroty prowizji dla nieopłaconych transakcji

Mechanizm jest domyślnie wyłączony w zakładce "Ustawienia -> Konfiguracja -> Kontrahenci -> Pobieranie transakcji".

Obrazek

Minimalny okres na zwrot prowizji jaki dopuszcza Allegro to 3 dni od daty zakupu. Mechanizm działa podczas pobierania nowych transakcji. W logach "w tle" będzie informacja o ewentualnych błędach oraz ilości złożonych wniosków.

:idea: W przypadku zamówień co do których wystąpiono o zwrot prowizji zostanie również zaktualizowany status na Allegro na "Anulowane".