Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

[Podstawy] Zwroty prowizji

Moduł do obsługi sprzedaży, który pozwoli Ci na szybkie i sprawne zarządzanie transakcjami co z kolei docenią Twoi klienci - ta funkcjonalność dostępna jest tylko w wersji Standard.
Regulamin forum
W związku z ciągłymi pracami nad EU, część funkcji zawarta w pomocy może być nieaktualna albo w ogóle nieopisana. Jeśli natrafisz na taki temat lub będzie coś niedoprecyzowane, wówczas zgłoś w nim swoje uwagi.
PhotoSoft
Administrator
Posty: 4463
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 7 razy
Otrzymał podziękowań: 128 razy
Kontakt:

[Podstawy] Zwroty prowizji

Post autor: PhotoSoft » 30 paź 2012, 19:21

Z poziomu EU istnieje możliwość hurtowego występowania o zwroty prowizji. Można to zrobić z poziomu głównej listy zaznaczając wybrane transakcje lub z poziomu karty transakcji. W nowym oknie, należy wybrać docelową sekcję, np. "Nieudane" i wystąpić o zwrot prowizji.

UWAGA :!: Zgrupowane transakcje zostaną automatycznie rozgrupowane, dlatego proszę nie wczytywać do zwrotów wszystkich zakupów danego kupującego tylko te, za które chcemy wystąpić o zwrot prowizji.

Automatyczne zwroty prowizji dla nieopłaconych transakcji

Mechanizm jest domyślnie wyłączony w zakładce "Ustawienia -> Konfiguracja -> Kontrahenci -> Pobieranie transakcji".

Obrazek

Minimalny okres na zwrot prowizji jaki dopuszcza Allegro to 3 dni od daty zakupu. Mechanizm działa podczas pobierania nowych transakcji. W logach "w tle" będzie informacja o ewentualnych błędach oraz ilości złożonych wniosków.

:idea: W przypadku zamówień co do których wystąpiono o zwrot prowizji zostanie również zaktualizowany status na Allegro na "Anulowane".
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

ODPOWIEDZ