Do tej pory analiza takich przypadków była niemożliwa bez loginu/hasła użytkownika, ale od wersji 3.7.7 EU potrafi monitorować przesyłane dane z/do Allegro oraz dodatkowo firm kurierskich i sklepów internetowych przez API. Dzięki temu namierzenie problemu oraz zgłoszenie go Allegro nie będzie już utrudnione.
Jak wygenerować logi?
Domyślnie monitorowanie danych jest wyłączone. Przed włączeniem monitorowania, należy tymczasowo wyłączyć wszystkie aktywne działania w "Ustawienia -> Konfiguracja -> Działania w tle", aby "nie zaśmiecać" logów niepotrzebnymi danymi.
W przypadku PrestaShop, należy wcześniej aktywować wyświetlanie błędów
http://easyuploader.pl/forum/viewtopic.php?t=1655
- Zapis logów włączamy w głównym oknie EU poprzez kombinację klawiszy Ctrl+Shift+L.
- Następnie wywołujemy funkcję, z którą mamy problem, np. wystawienie aukcji czy wysyłka paczki.
W przypadku problemu z zamówieniem sklepowym, należy wcześniej usunąć je z bazy, a następnie skorygować numer ostatniego zamówienia przy ustawieniach sklepu w EU, aby zostało pobrane ponownie.
- Wyłączamy program.
- Przechodzimy do folderu "logi_xml", gdzie jest zainstalowany EU. Będą tam zapisane pliki, które należy spakować do archiwum (rar, zip, 7z).
- W przypadku integracji z kurierami proszę zgłaszać problemy bezpośrednio im - dołączając wygenerowane logi oraz szczegóły błędu. Ja w takich przypadkach nie pomogę, ponieważ nie mam do nich bezpośredniego kontaktu. Gdyby okazało się, że coś trzeba poprawić po stronie EU, wtedy proszę o sygnał.
- W pozostałych przypadkach spakowany plik, należy przesłać na maila photosoft.allegro(małpa)gmail.com wraz linkiem do tematu na forum, gdzie będzie opis z czym dokładnie jest problem, aby możliwa była analiza.
WAŻNENie wolno udostępniać na forum pliku z logami, ponieważ mogą w nich być zapisane hasła.