Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
Mam do Was pytanie. Przeszukałem forum, nie znalazłem odpowiedzi.
Wprowadzamy odbiórwpunkcie po przedpłacie przez pocztę usługą Pocztex Kurier 48. Nie mam tej opcji dostawy na liście. Jak ten temat rozwiązać aby prawidłowo eksportować do EN?
Z góry dzięki za pomoc.
Jeśli dobrze zrozumiałem, Ustawienia EN Online
Mam tam 1 konfigurację W usługach Paczka 24/48 mam nie, bo takowej usługi nie mam uruchomionej. Mam tylko kurier 48.
Nie mam umowy na Paczka48, mimo to u mnie do EN importują się jako Pocztex48, na który mam umowę.
Jeśli nadal jest problem, to proszę zgłosić to opiekunowi pocztowemu.
Mam takie komunikaty dziś dla E-Przesyłki/Paczka48 po przedpłacie:
33203 - Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
33631 - Ubezpieczenie nie jest dozwolone dla tej usługi
81003 - EN:81102 Nie udało się pobrać informacji o produkcie (karta: 281758, idProdukt: 31)
81003 - EN:81102 Nie udało się pobrać informacji o produkcie (karta: 281758, idProdukt: 31)
81009 - EN:81102 Nie udało się pobrać informacji o produkcie (karta: 281758, idProdukt: 31)
Do wczoraj ta usługa działała. Czy to tylko u mnie zmiana czy EN został zaktualizowany?
Przy wysyłaniu do EN jest problem z wysyłką Pocztex48OdbiórwPunkcie.
Kontaktowaliśmy się z PP i wszystko u nich w porządku.
Na wersji EU 3.33.2 wszystko działa po zainstalowaniu aktualizacji 3.33.3 Komunikat
33203 - Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
Poza tym mało informacji. To że przy wysyłaniu pojawia się problem może wynikać z wielu czynników, niech Pan opisze jaką formę wysyłki Pan ustawia przed eksportem i jak wygląda konfiguracja okna eksportu, może tam tkwi jakiś błąd. Oczywiście wszystko to w wyżej wspomnianym przeze mnie temacie
shop pisze:
Na wersji EU 3.33.2 wszystko działa po zainstalowaniu aktualizacji 3.33.3 Komunikat
33203 - Produkt ('Usługa paczkowa (833)') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
833 to usługa Paczka24/48. Z ostatnią aktualizacją poprawiłem rozpoznawanie rodzaju usługi.
Wyłączcie obsługę Paczki24/48w ustawieniach eksportu jak jej nie macie na umowie.
Pozdrawiam, Marcin photosoft.allegro(małpa)gmail.com
Jestem również tuż po rozmowie z opiekunem, oraz informatykiem z EN - przekazali mi że nie wprowadzili żadnych zmian które mogły taki problem generować.
PhotoSoft pisze:Wyłączcie obsługę Paczki24/48w ustawieniach eksportu jak jej nie macie na umowie.
Po wyłączeniu mam taki komunikat:
33203 - Produkt ('Przesylka nieobsługiwana ()') nie znajduje się na umowie zawartej z Poczta Polską S.A.
81058 - Przekazana planowana data nadania dla przesyłki jest w przeszłości
Data nadania oczywiście jest dzisiejsza, ten komunikat nie wiem dlaczego się pojawił.