Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Brak łączenia transakcji przy pobraniu

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
ppa
Posty: 2
Rejestracja: 16 lip 2019, 13:49
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Brak łączenia transakcji przy pobraniu

Post autor: ppa » 16 lip 2019, 13:59

:idea: Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.

Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:

1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z jakiego systemu korzystasz (numer i wersja 32/64bit)? Windows Serwer 2012 R2 Standard   64bit
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
...

Dlaczego w niektórych przypadkach nie działa grupowanie transakcji mimo ustawienia w konfiguracji?
Dzieje się tak w przypadku gdy klient wybrał opcję płatności pobranie - ale nie zawsze. 
Mam konkretny przypadek do weryfikacji - może to ułatwi zdiagnozowanie problemu.

rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 740
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Re: Brak łączenia transakcji przy pobraniu

Post autor: rafalleczek » 16 lip 2019, 15:42

Witam. Masz zaznaczoną opcję grupuj tylko z tym samy adresem do wysyłki?  Może się tak także dziać gdy klient robi zakup i wypełnia formularz, robi zakup i wypełnia formularz czyli kupiony każdy przedmiot oddzielnie i do niego wypełniony formularz dostawy a EU pomiędzy zakupami zaczytuje dane i już poprzedni zakup przeniósł do innej sekcji

Pozdrawiam
RZ

adi5497
Posty: 91
Rejestracja: 19 sie 2017, 11:51
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Brak łączenia transakcji przy pobraniu

Post autor: adi5497 » 18 lip 2019, 10:35

U nas też zauważyliśmy ten problem, nie występuje on często ale trzeba uważać żeby dwa razy przesyłki pobraniowej nie wysłać :| Generalnie już w poprzednich wersjach EU zauważyliśmy ten problem ale od której korzystamy z grupowania niestety nie pamiętam.

ppa
Posty: 2
Rejestracja: 16 lip 2019, 13:49
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Brak łączenia transakcji przy pobraniu

Post autor: ppa » 18 lip 2019, 13:41

Witam, "rafalleczek" - mam odznaczone "grupuj tylko z takim samym adresem do wysyłki" - ponadto sprawdziłem kilka przypadków i wszystkie mają identyczne adresy - chyba że gdzieś pojawiły się jakieś białe znaki.
A nieco z innej beczki ale z tym związane: transakcja za pobraniem jest traktowana przez EU jako opłacona ? Bo mam zaznaczone "Automatyczne grupuj tylko opłacone transakcje" - sprawdzę z wyłączonym i napiszę czy to ma znaczenie.
 

PhotoSoft
Administrator
Posty: 2449
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Re: Brak łączenia transakcji przy pobraniu

Post autor: PhotoSoft » 18 lip 2019, 16:17

Oczywiście, że nie jest.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML?

:idea: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

ODPOWIEDZ