Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Problem z wysyłaniem powiadomień

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
mexan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 418
Rejestracja: 15 maja 2015, 11:30
Lokalizacja: Zgorzelec
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: mexan »

A o co może im chodzić? :)
Robią wszystko, aby wyeliminować Januszowych sprzedawców, którzy robią wały na allegro :D
I mają większą kontrolę teraz, gdy jedna ze stron będzie zarzucać coś drugiej.
 
Pozdrawiamy Zespół Mexan
 
Zielu
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 760
Rejestracja: 05 wrz 2016, 10:08
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: Zielu »

audiomaxsiedlce pisze: 26 sie 2019, 22:31 Cześć wszystkim, 
po dwóch tygodniach przerwy, tzn. pracy w innym wymiarze, dzisiaj łapię się, że Allegro już całkiem zwariowało.
Powiedzcie Kochani o jaką cholerę im chodzi ? ja już nie nadążam za zmianami, a jeszcze jakieś % w szybkości odpowiedzi na zapytania wprowadzają  👎. Nie wiem, ale chyba pchły szybciej można łapać niż ich ciągłe mieszanie.

"Zgodnie z zapowiedzią w Aktualnościach i w komunikacji mailowej, już niedługo wysyłanie przesyłek z Allegro Smart! stanie się dla Ciebie jeszcze łatwiejsze. Jeśli sprzedasz towar z dostawą Allegro Smart!, otrzymasz wpłatę tylko za sprzedany przedmiot. Nie otrzymasz wpłaty za przesyłkę, a wyślesz ją bezpłatnie. Warunkiem tej zmiany jest poprawna obsługa adresów e-mail kupujących w Twoich zamówieniach.
 Adresy e-mail w Twoich zamówieniach nie są obecnie poprawnie przekazywane do InPost. Nie jesteś więc jeszcze gotowy na zmianę. Zobacz poniżej co zrobić, aby Twoje oferty pozostały w programie Allegro Smart!
 Jak powinieneś obsługiwać adresy e-mail
 Zadbaj o to, aby do InPost przekazywać adres e-mail odbiorcy dokładnie w takiej formie, jaką otrzymujesz w zamówieniu. Na etykietach nadawczych adres e-mail odbiorcy powinien być pełny, łącznie ze znakiem "+" w pierwszej części adresu. Na przykład: 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl.
Upewnij się więc, że Twój program do zarządzania sprzedażą poprawnie obsługuje adresy e-mail z Allegro. Jeśli nie, to skontaktuj się z autorem oprogramowania.
Dowiedz się więcej na ten temat i poznaj szczegóły, na które trzeba zwrócić uwagę. "

A o cóż może im chodzić, jak nie o pieniądze :D

Do tej pory było tak: 
- Klient niezadowolony z zakupu wysyłał sobie przesyłkę darmowym zwrotem.
- My zwracaliśmy kasę za produkt ale za wysyłkę już nie, bo to nie klient płacił.
- Odzyskiwaliśmy prowizję i... Allegro ma w plecy koszt wysyłki.

W końcu przestało im się to opłacać, więc dogadali się z przewoźnikami, że część paczek będzie "darmowa". Pewnie płacą im teraz tylko jakąś stałą sumkę w ramach kontraktu niezależnie od ilości paczek i tyle ;)
Pozdrawiam,
Paweł Z.

:)
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7050
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 105 razy
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: PhotoSoft »

Witam,
audiomaxsiedlce pisze: 26 sie 2019, 22:31 Powiedzcie Kochani o jaką cholerę im chodzi ?
Może chodzi o takie jednostkowe przypadki :arrow: viewtopic.php?f=5&t=5129&start=20#p31573
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
malgolas
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 278
Rejestracja: 10 lip 2012, 22:10
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: malgolas »

audiomaxsiedlce pisze: 26 sie 2019, 22:31 Cześć wszystkim, 
po dwóch tygodniach przerwy, tzn. pracy w innym wymiarze, dzisiaj łapię się, że Allegro już całkiem zwariowało.

Dwa tygodnie bez Pani Strzałeczki to dwa tygodnie stracone. :D  Poza takimi pierdołami jak ocenianie czasu reakcji na "zadaj pytanie" mam nadzieję, że ogarnęłaś np. podwyżki w większości kategorii (nie wiem jak w twojej).
A co do twego pytania - czy nie było zwariowane od dłuższego czasu? Może tylko objawy choroby się nasiliły. Ewidentnie idą w kierunku Aliexpressu. Sprzedawcy mają uwijać się jak w ukropie za miskę ryżu (po podwyżkach prowizji).
Na szczęście ten przebłysk delirium w postaci oceniania szybkości reakcji sprzedawcy (i pewnie włączenia tej oceny do trefności) da się łatwo obejść autoresponderem wysyłającym dla klientów automatycznie losowy dowcip np. z joemonster.org.
 
Za ten post autor malgolas otrzymał podziękowanie:
audiomaxsiedlce (29 sie 2019, 12:20)
Artur
Zapraszam na niezależne, zamknięte dla postronnych forum e-sprzedawców http://milpap.pl/phpBB/weryfikacja-f63/ Forum wymaga zarejestrowania się, a następnie wystąpienia z prośbą o weryfikację aby mieć pełen dostęp do wszystkich treści.
audiomaxsiedlce
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 723
Rejestracja: 20 paź 2015, 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: audiomaxsiedlce »

@malgolas

W mojej kategorii podwyżek na razie nie wstrzykują, widzisz na "sczałeczki" czasu już brak, a może już jestem tak zamotana, że nic nie rozumiem i nie mam tematu do "szczałkowania"  :lol: Codziennie doznaję szoku obrabiając swój burdello.
Traktują nas jak tych od "aj waj" z poziomu gleba. 
Jakby ktoś potrzebował pracownika do "dziubania", bez bezpośredniego kontaktu z Klientem, i możliwością odcięcia się od "czytania o zmianach alle-rgicznych", to czekam na oferty - poważne będą szczegółowo rozpatrzywane  :lol: .
Tak dawno nie miałam allergii na Alle..., jak teraz.
Pozdrawiam
Joanna
rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1700
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: rafalleczek »

Witam. W dniu dzisiejszym pojawił się problem z wysłaniem powiadomień do klientów "Niedostarczona Wiadomosc Zwrocona do Nadawcy / Undelivered Mail Returned to Sender" - czy ktoś ma jeszcze taki problem. Dotyczy on jedynie powiadomień wysłanych na adres allegrowy - powiadomienia na standardowe adresy mailowe idą bez problemu. Czy ktoś ma jeszcze taki problem?

Pozdrawiam
 
RZ
audiomaxsiedlce
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 723
Rejestracja: 20 paź 2015, 23:52
Lokalizacja: Siedlce
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: audiomaxsiedlce »

Dzisiaj przemyślana kwarantanna [słaby ruch, ludziska szukają potrzebnych artykułów, a nie jakiejś tam muzyki] więc nie robiliśmy wysyłek. Ale wczoraj występowały cofki. Dzisiaj miałam też do rozwiązania problem poprzez kontakt z Allegro, też nie mogłam odpowiedzieć przez RE:. 
Allegrowy konsultant odpowiedział "Hej. Czy korzystasz z jakiegoś programu pocztowego do obsługi wiadomości e-mail? Wygląda to właśnie na problem po tej stronie. Jeśli ponownie się nie uda, proszę o kontakt przez formularz kontaktowy :

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?katego ... xxxxxxxxxx

i podanie numeru sprawy xxxxxx"


Dziwne, bo cały dzień korespondencja na wszystkie inne zapytania śmiga.
Pozdrawiam
Joanna
rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1700
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: rafalleczek »

To był chyba jakiś tymczasowy problem - bo po ponownej próbie w godzinach późno wieczornych wszystko już poszło :-) 

 
RZ
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7050
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 105 razy
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: PhotoSoft »

Zabrali się za obsługę poczty pomimo, że ich serwery nawet z API sobie nie radzą to takie są efekty...
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
artiuk
Posty: 1
Rejestracja: 05 paź 2016, 10:40
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: artiuk »

Witam,
Mamy pracę wielostanowiskową na EU (3 stanowiska), na jednym z nich nie wysyła powiadomień do klienta. Usunąłem i zainstalowałem ponownie EU niestety nie pomogło.

Treść komunikatów:
Wysyłka powiadomień:
Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ połączona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział 85.128.226.137:465

System.Net.Sockets.SocketException (0x80004005): Próba połączenia nie powiodła się, ponieważ połączona strona nie odpowiedziała poprawnie po ustalonym okresie czasu lub utworzone połączenie nie powiodło się, ponieważ połączony host nie odpowiedział 85.128.226.137:465
   w System.Net.Sockets.TcpClient.Connect(String hostname, Int32 port)
   w System.Net.Smtp.SmtpClient.Connect(String server, Int32 port, Boolean ssl)
   w EasyUploader.Powiadomienia.<>c__DisplayClass2_0.<Wyslij>b__0()


Proszę o pomoc.
 
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7050
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 105 razy
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: PhotoSoft »

Witam,
coś blokuje połączenie. Nie ma to związku z EU.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
Zildijan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1358
Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 33 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: Zildijan »

Kiedyś, gdy do wszystkich kont allegro był ustawiony tylko 1 e-mail do powiadomień, to nie było problemu.

Teraz często występuje błąd z wysyłką powiadomień w sytuacji, gdy:
- każde nasze konta allegro ma w ustawieniach EU ustawiony indywidualny e-mail (e-mail z konta allegro),
- kupujący złoży zamówienie na różnych kontach allegro.

Np. kupujący dokona zakupu na koncie allegro "Konto1".
Po jakimś czasie dokona zakupu na innym koncie "Konto2".
Po złożeniu zamówień na różnych konta allegro, podczas wysyłania powiadomień są tylko zwrotki z allegro
"Twoja wiadomość nie została dostarczona. Dodaj ten adres do Twojego konta".
rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1700
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: rafalleczek »

Cześć. A nie możecie dodać wszystkich adresów mail do pozostałych kont - jeden problem będzie z głowy (ja tak mam i jak na razie tego typu problemu nie zauważyłem). Tak sobie myślę czy to nie ma związku z allegro a nie EU - (gdyż jak piszesz dotyczy to zakupów jednej osoby na różnych kontach) . EU pewnie wysyła powiadomienia prawidłowo z danego adresu mailowego- ale może to allegro w jakiś sposób blokuje te wiadomości .

Pozdrawiam
 
RZ
Zildijan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1358
Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 33 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: Zildijan »

Nie możemy, ponieważ musi być porządek
i jest jeszcze inna ważna sprawa wewnętrzna, dla której nie może być takich pomyłek.

Gdyby nie to, to byśmy pozostali przy jednym e-mailu do powiadomień i byłoby załatwione :)
rafalleczek
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1700
Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Problem z wysyłaniem powiadomień

Post autor: rafalleczek »

Sprawdziłem i  wygląda na to że EU przy takich zamówieniach do klienta przypisuje ostatni adres mailowy pobrany z ostatniego formularza dostawy. Wtedy wysyła powiadomienia z prawidłowo przypisanych adresów mailowych do konta ale na jeden adres przypisany do klienta i dlatego allegro blokuje te powiadomienie. Czyli klient dokonuje zakupu na kocie A z adresem mail A (do klienta został przypisany mail A+) , następnie klient dokonuje zakupu na koncie B z adresem mail B (do konta został przypisany mail B+). EU wysyła powiadomienia do klienta z adresów A i B czyli prawidłowo przypisanych do kont ale w obu transakcjach są wysyłane na maila klienta B+ (a powinno być z konta A na maila A+ , a z konta B na maila B+). Wychodzi z tego że u was zawsze jest problem z wysyłką powiadomień do wcześniejszych zakupów gdyż EU wysyła wszystkie powiadomienia do klienta na maila z ostatniego zakupu - zgadza się ? Jeśli tak to Pan Marcin musi tu coś podziałać.

Pozdrawiam
RZ
ODPOWIEDZ