Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
Witam,
zaobserwowałem problem w EU podczas pobierania transakcji, w przypadku gdy klient złoży na Allegro dwa (lub więcej) osobnych zamówień w odstępie 1-2 minutowych na takie same dane do wysyłki i punkt odbioru (paczkomat), EU automatycznie je grupuje w jedno i wrzuca do opłaconych. Jeżeli te same zamówienia wpadną w większym odstępie czasowym np - 15-20 min, wpadają już jako osobne pozycję do EU. (Synchronizację mamy ustawioną na 5min). Czy jest to zamierzone działanie? Problem powstaje przy paczkomatach, jeżeli klient złożył dwa osobne zamówienia na łącznie dwie paczki, EU nam to zgrupuje w jedno zamówienie, w związku z tym na transakcji jest tylko jeden adres email, wówczas przy wysłaniu 2 paczek do inpost, za drugą paczkę musimy zapłacić mimo iż na obydwie paczki jest SMART, ponieważ podany jest tylko jeden mail który ma limit 1 paczkę za darmo. Proszę o informację czy da się jakoś wyłączyć to automatyczne łączenie zamówień.
zaobserwowałem problem w EU podczas pobierania transakcji, w przypadku gdy klient złoży na Allegro dwa (lub więcej) osobnych zamówień w odstępie 1-2 minutowych na takie same dane do wysyłki i punkt odbioru (paczkomat), EU automatycznie je grupuje w jedno i wrzuca do opłaconych. Jeżeli te same zamówienia wpadną w większym odstępie czasowym np - 15-20 min, wpadają już jako osobne pozycję do EU. (Synchronizację mamy ustawioną na 5min). Czy jest to zamierzone działanie? Problem powstaje przy paczkomatach, jeżeli klient złożył dwa osobne zamówienia na łącznie dwie paczki, EU nam to zgrupuje w jedno zamówienie, w związku z tym na transakcji jest tylko jeden adres email, wówczas przy wysłaniu 2 paczek do inpost, za drugą paczkę musimy zapłacić mimo iż na obydwie paczki jest SMART, ponieważ podany jest tylko jeden mail który ma limit 1 paczkę za darmo. Proszę o informację czy da się jakoś wyłączyć to automatyczne łączenie zamówień.
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
Witam. Macie ustawione pobieranie na 5 minut. Tak więc jeśli klient dokona zakupu pomiędzy pobieraniami to EU pobierając transakcję je grupuje. Jeśli zaś jeden zakup jest podczas jednego pobierania a drugi podczas kolejnego to EU pierwszą pobraną transakcję przenosi do opłaconych i podczas pobierania drugiej tej pierwszej nie bierze pod uwagę przy grupowaniu.
Nie wiem czy rozgrupowanie transakcji nie przywróci prawidłowych danych dawno nie miałem takiego przypadku i nie pamiętam - ewentualnie usunięcie info o fod i pobranie ponownie danych. Jeśli to nie pomoże to można ręcznie przekopiować adres mail tak żeby w obu transakcjach były inne. Jeśli nie macie dużo takich transakcji to ręcznie nie ma przy tym dużo roboty.
Pozdrawiam
Nie wiem czy rozgrupowanie transakcji nie przywróci prawidłowych danych dawno nie miałem takiego przypadku i nie pamiętam - ewentualnie usunięcie info o fod i pobranie ponownie danych. Jeśli to nie pomoże to można ręcznie przekopiować adres mail tak żeby w obu transakcjach były inne. Jeśli nie macie dużo takich transakcji to ręcznie nie ma przy tym dużo roboty.
Pozdrawiam
RZ
-
- Posty: 255
- Rejestracja: 15 wrz 2011, 13:06
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
Potwierdzam tylko U Mnie zostawia zgrupowane w nowych z wykrzyknikiem
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
U każdego zostawia zgrupowane z wykrzyknikiem w nowych w przypadku jeśli wpłata nie zgadza się z zamówieniem to znak że coś z transakcją jest nie tak i aby się jej dokładniej przyjrzeć nie wszystkie zakupy zostały opłacone .Czyli jak klient kupi u Ciebie 3 przedmioty a zapłaci za 2 to transakcja zostaje w nowych jako błędnie opłacona. U lukaszm przenosi bo jemu wpadają 2 transakcje opłacone - czyli trochę inna sytuacja. Moim zdaniem zostawianie jej w nowych z wykrzyknikiem jest bardzo dobrym pomysłem gdyż tak wiem że zrobił za dużo zakupów i od razu mogę występować o zwrot prowizji. Gdyby opłacona transakcja była przenoszona do opłaconych - a te nieopłacone prze tego samego klienta zostawały w nowych - wysłałbyś mu paczkę z opłaconymi przedmiotami a nieopłacone oczekiwały by w nowych na wpłatę. Nie miałbyś wiedzy że klient kupił u Ciebie np 2 razy ten sam przedmiot.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
To pytanie do Pana Marcina - czy dałoby rade dodać funkcję do EU, aby też oznaczało wykrzyknikiem transakcję (i nie przenosiło do opłaconych), które składają się np z 2 lub więcej opłaconych zamówień od tego samego użytkownika ale z racji tego ze zostały złożone w bardzo krótkim odstępie czasowym, zostały razem wszystkie zgrupowane? aktualnie trzeba ręcznie szukać takich zamówień i porównywać je z zamówieniami na Allegro aby uniknąć dodatkowych kosztów za wygenerowanie etykiety lub późniejszych zwrotów od klienta bo za dużo kupił.
-
- Administrator
- Posty: 6992
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
- Kontakt:
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
To może opcja grupowania na podstawie formularza?
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
Tylko teraz grupowanie na podstawie formularza wyłączy nam opcję wykrzyknika który nie będzie się pojawiał - bo klient kupuje 2 razy ten sam przedmiot za pierwszym razem płatność mu nie przeszła , za drugim zakupem płaci. EU pobiera 2 transakcje 1 umieszcza w opłaconych a druga zostaje w nowych jako nie opłacona. Nie mamy info o zdublowanym zakupie i wykrzyknika. Chyba że dodałby Pan jeszcze jakąś opcję takich zdublowanych transakcji. Np jakaś ikonka czy coś która mówi nam że mamy w EU transakcję od tego samego kupującego? EU brał by pod uwagę transakcję w sekcji np nowe i opłacone lub ustawione przez użytkownika.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
-
- Administrator
- Posty: 6992
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
- Kontakt:
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
Pozostałe zakupy widać na karcie transakcji. Nie będę nic zmieniał.
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
A jest szansa aby przy wprowadzeniu grupowania na podstawie formularza została także ta opcja grupowania wszystkich zakupów (np wprowadzenie grupowania jako formularza jest jako opcja ). U mnie np dokonania kilku zakupów i ich opłacenie przez tego samego kupującego występuje do kilku razy w roku. Zaś dokonanie zakupu 2 czy 3 krotnego i opłacenie tylko ostatniego zdarza się praktycznie prawie codziennie. To że właśnie zostają one w nowych z wykrzyknikiem pozwala na automatyczne wyłapanie takich zakupów. Wiem że mogę tam występować od razu o zwrot prowizji bo klient zdublował zakup i od razu wystawić towar do sprzedaży. Po wprowadzeniu rozwiązania grupowania po transakcji na podstawie formularza sprawi że ostatni opłacony zakup trafi do sekcji opłacone a w sekcji nowe pozostaną zdublowane nieopłacone zakupy bez żadnego oznaczenia gdyż nie pojawi się przy nich wykrzyknik.Wiem że pozostałe zakupy będą na liście transakcji w sekcji nowe - ale ręczne sprawdzanie wszystkich nieopłaconych transakcji czy nie są czasem zdublowane mija się z celem. A tak w tej chwili mamy od razu oznaczone powielone zakupy - właśnie poprzez te pozostawienie wszystkich w nowych i oznaczenie wykrzyknikiem. Gdyby udało się wprowadzić obie opcje grupowania zadowoliło by to wszystkich
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
-
- Administrator
- Posty: 6992
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
- Kontakt:
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 723
- Rejestracja: 20 paź 2015, 23:52
- Lokalizacja: Siedlce
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
Pamiętam, że chyba przy poprzedniej wersji EU, taką opcje ustawiałam, za chorobę nie mogę tego znaleźć w ustawieniach, a może to jakiś królewicz Coroną mnie poczęstował . Rafał pomożesz gdzie ta opcja jest ?
Pozdrawiam
Joanna
Joanna
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1700
- Rejestracja: 26 kwie 2013, 16:29
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
Hej. Chodzi Ci o pobieranie transakcji w tle ? Jeśli tak- to ustawienia> konfiguracja> zakładka działania w tle "pobieraj transakcje z wybranych kont co X minut"
Pozdrawiam
Pozdrawiam
RZ
Re: Automatycznie łączenie kilku zamówień w EU - problem
Jestem początkujący i nie wiem co się dzieje ale włączyłem pobieranie zamówień i jest taka sytuacja że jak klient kupuje na kilku moich aukcjach to eu rozdziela każdy produkt w zamówieniu na oddzielne zamówienie nie wiem co się dzieje proszę o pomoc
Marjar