Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

brak kodu produktu w transakcjach

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
robi1976
Posty: 379
Rejestracja: 27 gru 2012, 19:58
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

brak kodu produktu w transakcjach

Post autor: robi1976 » 19 paź 2021, 11:13

Dzień dobry.
Co jakiś czas EU pobiera transakcje w których brakuje kodu produktu.
Nie wiem jak to powtórzyć.
Po usunięciu i ponownym pobraniu takiego zamówienia kody produktów są pobrane prawidłowo.

Screenshot (20) brak kodow.png

Screenshot (20).png

 

PhotoSoft
Administrator
Posty: 4848
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 154 razy
Kontakt:

Re: brak kodu produktu w transakcjach

Post autor: PhotoSoft » 19 paź 2021, 12:08

Witam,
kody są pobierane bezpośrednio z allegro, więc musi być coś nie tak z API - zwraca np. informację, że aukcja jest usunięta lub jest w archiwum.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML? :arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

robi1976
Posty: 379
Rejestracja: 27 gru 2012, 19:58
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Kontakt:

Re: brak kodu produktu w transakcjach

Post autor: robi1976 » 19 paź 2021, 12:23

PhotoSoft pisze:
19 paź 2021, 12:08
Witam,
kody są pobierane bezpośrednio z allegro, więc musi być coś nie tak z API - zwraca np. informację, że aukcja jest usunięta lub jest w archiwum.
czy ewentualnie można jakoś takim błędom zaradzić?

PhotoSoft
Administrator
Posty: 4848
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 8 razy
Otrzymał podziękowań: 154 razy
Kontakt:

Re: brak kodu produktu w transakcjach

Post autor: PhotoSoft » 19 paź 2021, 13:30

Wgrałem nowy instalator, który powtórzy 3 razy pobranie danych aukcji. Powinno pomóc.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:idea: Jak przesłać logi XML? :arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU

ODPOWIEDZ