Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

[Podstawy] Integracja z serwisami do fakturowania online

Moduł do obsługi sprzedaży, który pozwoli Ci na szybkie i sprawne zarządzanie transakcjami co z kolei docenią Twoi klienci - ta funkcjonalność dostępna jest tylko w wersji Standard.
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7202
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

[Podstawy] Integracja z serwisami do fakturowania online

Post autor: PhotoSoft »

Tworzenie dokumentów można wykonać z poziomu w okna edycji transakcji:
 
Obrazek

Lub menu "Wydruków" na głównej liście:

Obrazek

W przypadku funkcji "Pakuj" ( :arrow: viewtopic.php?t=3020) można ustawić automatyczne generowanie faktur VAT.

Natomiast z poziomu okna edycji transakcji można przejść do wystawienia faktury korygującej. W tym celu EU otworzy stronę w serwisie z odpowiednią fakturą.

Faktury generowane poprzez integrację mogą być również:
  • dołączane do zamówień Allegro,
  • wysyłane mailem do klienta bezpośrednio poprzez serwis,
  • w przypadku braku NIPu EU może generować paragon,
    :idea: Aby na paragonie znalazły się dane nabywcy, wówczas muszą być podane w zakładce "Dane do faktury".
  • automatycznie drukowane na domyślnej drukarce,
  • oraz można skonfigurować co ma być datą sprzedaży.

Konfiguracja
 
  • Fakturownia.pl
    :idea: W ustawieniach jako domenę, należy podać link prowadzący do konta w serwisie, czyli np. "photosoft.fakturownia.pl". Natomiast token trzeba wygenerować na stronie w zakładce "Ustawienia -> Ustawienia konta -> Integracja -> Kod autoryzacyjny API".

    W serwisie Fakturownia można stworzyć osobne działy/firmy, aby mieć osobną numerację dokumentów przy różnych NIP`ach. Wówczas można do każdego konta EU przypisać odpowiednie ID działu, aby wszystko obsługiwać jedną konfiguracją. Nie jest to jednak konieczne i wtedy EU będzie domyślnie wystawiał wszystko wg domyślnego działu.
  • iFirma.pl
    :idea: Na stronie serwisu w zakładce "Konfiguracja -> Rozszerzenia i integracje -> API -> Podstawowe klucze autoryzacji" trzeba wygenerować klucz "faktura", który należy potem wprowadzić do EU wraz z loginem konta.

    iFirma posiada pewne ograniczenia w porównaniu do Fakturowni:
    • nie można wygenerować linków do korekty faktury,
    • nie można do jednego konta przypisać kilku różnych firm, aby stosować osobne numeracje,
    • API nie obsługuje generowania paragonów,
    • API wymusza przypisanie poszczególnych kodów GTU do danej pozycji na fakturze, dlatego zalecane jest dodawanie kodów GTU do poszczególnych zakupów w EU. W przypadku uzupełnienia ich przy zgrupowanej transakcji będą przypisywane losowo do kolejnych pozycji.
  • wFirma.pl
    :idea: Na stronie serwisu w zakładce "Ustawienia -> Bezpieczeństwo -> Aplikacje -> Klucze API" trzeba dodać aplikację o dowolnej nazwie. Spowoduje to wygenerowanie dwóch kluczy "AccessKey" oraz "SecretKey", które należy potem wprowadzić do EU.

    wFirma posiada pewne ograniczenia w porównaniu do Fakturowni:
    • nie można wygenerować linków do korekty faktury,
    • API nie obsługuje przypisania kodów GTU bezpośrednio do faktury.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
ODPOWIEDZ