Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak 2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak 3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak 4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 11 5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
Po pobraniu nowego instalatora wszystkie transakcje nowe i zakończone zostały oznaczone jako zwrot.
3.57.4.1 po rozgrupowaniu transakcji wszystkie ikonki z tej rozgrupowanej transakcji zmieniły się na szaro.
Kolumna "Zwroty" włączona.
Po połączeniu transakcji i przeniesieniu do innej sekcji, szara ikonka zniknęła.
Okazuje się, że ta kolumna nie odświeżała się prawidłowo od dawna, ale dopiero teraz to wyszło Proszę pobrać nowy instalator https://www.easyuploader.pl/pobierz.html
Za ten post autor PhotoSoft otrzymał podziękowanie:
Teraz przy wersji 3.57.4.1 jeżeli klient dokona zwrotu transakcja pojawia się w nowych bez wyszarzenia, efekt jest taki iż pakuje paczkę na nowo dopiero przy pobieraniu etykiety orientuje się iż etykieta była już wygenerowana, a to jest zwrot.
Nie mogę tego powtórzyć. Proszę zapoznać się ze wszystkimi punktami z tego [PORADNIKA]. Jeśli nie rozwiążą problemu to tak opisać zgłoszenie, aby można go było powtórzyć. - pkt. 8.
Pozdrawiam, Marcin photosoft.allegro(małpa)gmail.com