Do tej pory analiza takich przypadków była niemożliwa bez loginu/hasła użytkownika, ale od wersji 3.7.7 EU potrafi monitorować przesyłane dane z/do Allegro oraz dodatkowo firm kurierskich i sklepów internetowych przez API. Dzięki temu namierzenie problemu oraz zgłoszenie go Allegro nie będzie już utrudnione.
Jak wygenerować logi?
![]()
![]()
WAŻNE
![]()
![]()
![]()
Przed włączeniem monitorowania, należy tymczasowo wyłączyć wszystkie aktywne działania w "Ustawienia -> Konfiguracja -> Działania w tle", aby "nie zaśmiecać" logów niepotrzebnymi danymi.
W przypadku PrestaShop, należy wcześniej aktywować wyświetlanie błędów
http://easyuploader.pl/forum/viewtopic.php?t=1655
- Monitorowanie logów włączamy w głównym oknie EU poprzez kombinację klawiszy Ctrl+Shift+L.
- Następnie wywołujemy funkcję, z którą mamy problem, np. wystawienie aukcji czy wysyłka paczki.
W przypadku problemu z zamówieniem sklepowym, należy wcześniej usunąć je z bazy, a następnie skorygować numer ostatniego zamówienia przy ustawieniach sklepu w EU, aby zostało pobrane ponownie.
- Wyłączamy program.
- Przechodzimy do folderu "logi_xml", gdzie jest zainstalowany EU. Będą tam zapisane pliki, które należy spakować do archiwum (rar, zip, 7z).
- W przypadku integracji z kurierami proszę zgłaszać problemy bezpośrednio im - dołączając wygenerowane logi oraz szczegóły błędu. Ja w takich przypadkach nie pomogę, ponieważ nie mam do nich bezpośredniego kontaktu. Gdyby okazało się, że coś trzeba poprawić po stronie EU, wtedy proszę o sygnał.
- W pozostałych przypadkach spakowany plik, należy przesłać na maila photosoft.allegro(małpa)gmail.com wraz linkiem do tematu na forum, gdzie będzie opis z czym dokładnie jest problem, aby możliwa była analiza.
WAŻNENie wolno udostępniać na forum pliku z logami, ponieważ mogą w nich być zapisane hasła.