Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details
Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.
moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 16:14
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
Generalnie chyba nawet nie ma konieczności pytania "czy wystąpić o zwrot prowizji" skoro przy zwrotach allegro, allegro automatycznie zwraca prowizję po zwrocie środków.
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 1142
- Rejestracja: 14 lut 2018, 12:06
- Lokalizacja: Gorzów
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
- Kontakt:
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
Nie zwraca automatycznie. Wielokrotnie musiałem się odwoływać przy anulowaniu transakcji przez klienta i automatycznemu zwrotowi wpłaty przez Allegro, ale nie zwrotowi prowizji - po zapytaniu dlaczego nie oddali prowizji, odpowiedź: bo kupujący nie potwierdził - jakaś paranoja.
-
- Zaawansowany użytkownik EU
- Posty: 365
- Rejestracja: 09 wrz 2011, 11:22
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
Jeśli masz kiepskie opinie to automat nie zadziała. U nas każdy zwrot, nawet bez wypełnionego formularza zwrotu = zwrot prowizji. Chyba, że minęło ileś tam dni od transakcji ale to nie wina automatu tylko durnego regulaminu allegro.
Druga sprawa to czy nie ma planu aby można było drukować z poziomu EU potwierdzenie zwrotu wpłaty i odstąpienia od umowy (jest już możliwość generowania jako pdf w allegro)?
W obecnej formie moduł zwrotów to upośledzona, średnio przydatna proteza, która tylko komplikuje sprawę, a nie ułatwia cokolwiek.
Co stoi na przeszkodzie, żeby odblokować te pola? Nie chodzi mi nawet o pobieranie danych o przesyłce itd. automatycznie ale możliwość ręcznego wpisania. Teraz pola są "wyszażone".
Druga sprawa to czy nie ma planu aby można było drukować z poziomu EU potwierdzenie zwrotu wpłaty i odstąpienia od umowy (jest już możliwość generowania jako pdf w allegro)?
W obecnej formie moduł zwrotów to upośledzona, średnio przydatna proteza, która tylko komplikuje sprawę, a nie ułatwia cokolwiek.
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
Zakładka zwrot allegro przestał wyświetlać jakiekolwiek dane odnośnie zwrotu (wszystkie pola szare), nie aktualizuje danych, przed aktualizacją były tutaj potrzebne informacje, mimo, że opcja ta jest zaznaczona w ustawieniach.
Przestało działać po aktualizacji do najnowszej wersji.
Przestało działać po aktualizacji do najnowszej wersji.
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
Wszystkie informacje się wyświetlają. Po za tym nic nie było zmieniane w tym module.
Proszę zapoznać się z podwieszonym [PORADNIKIEM] i doprecyzować zgłoszenie.
Proszę zapoznać się z podwieszonym [PORADNIKIEM] i doprecyzować zgłoszenie.
-
- Posty: 594
- Rejestracja: 27 gru 2012, 19:58
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 4 razy
- Kontakt:
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
Druga sprawa to czy nie ma planu aby można było drukować z poziomu EU potwierdzenie zwrotu wpłaty i odstąpienia od umowy (jest już możliwość generowania jako pdf w allegro)?
Panie Marcinie, czy coś się zmieniło w temacie?
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 16:14
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
Dzień dobry, nie pobiera powodu (zamówiono inny towar). Bardzo prosimy również o możliwość powiększenia pola do zwrotów (tej tabelki) oraz o możliwość dodawania tam swoich kolumn
https://ibb.co/YBhNTcY
https://ibb.co/YBhNTcY
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
Witam,
wgrałem nowy instalator. Nowe zwroty będą już pobierane prawidłowo.
wgrałem nowy instalator. Nowe zwroty będą już pobierane prawidłowo.
- Za ten post autor PhotoSoft otrzymał podziękowanie:
- tomazik123 (20 lut 2023, 16:25)
-
- Posty: 287
- Rejestracja: 23 wrz 2018, 16:14
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
I jeszcze jedna sprawa, jeśli chodzi o zwroty. Sama funkcja zwróć kwotę, z tego co widzę działa do skutku. W przypadku przeciążenia api Allegro (co dwa, trzy dni), funkcja zawiesza program i trzeba go wyłączyć awaryjnie. Proszę ograniczyć ilość prób połączenia, aby była możliwość ponowienia w przypadku niepowodzenia, bez konieczności wyłączania programu
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
Każde połączenie jest wznawianie do 2 minut i nie będę tego zmieniał
-
- Administrator
- Posty: 7091
- Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
- Podziękował: 22 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
- Kontakt:
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
Nie mogę tego powtórzyć. Proszę zapoznać się ze wszystkimi punktami z tego [PORADNIKA]. Jeśli nie rozwiążą problemu to tak opisać zgłoszenie, aby można go było powtórzyć. - pkt. 8.