Strona 3 z 3
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 08 gru 2021, 15:05
autor: tomazik123
Generalnie chyba nawet nie ma konieczności pytania "czy wystąpić o zwrot prowizji" skoro przy zwrotach allegro, allegro automatycznie zwraca prowizję po zwrocie środków.
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 08 gru 2021, 21:31
autor: KD9
Nie zwraca automatycznie. Wielokrotnie musiałem się odwoływać przy anulowaniu transakcji przez klienta i automatycznemu zwrotowi wpłaty przez Allegro, ale nie zwrotowi prowizji - po zapytaniu dlaczego nie oddali prowizji, odpowiedź: bo kupujący nie potwierdził - jakaś paranoja.
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 09 gru 2021, 11:31
autor: kris
Jeśli masz kiepskie opinie to automat nie zadziała. U nas każdy zwrot, nawet bez wypełnionego formularza zwrotu = zwrot prowizji. Chyba, że minęło ileś tam dni od transakcji ale to nie wina automatu tylko durnego regulaminu allegro.
PhotoSoft pisze: ↑07 gru 2021, 13:07
Nie będzie takiej możliwości. To jest moduł do obsługi zwrotów z allegro.
Co stoi na przeszkodzie, żeby odblokować te pola? Nie chodzi mi nawet o pobieranie danych o przesyłce itd. automatycznie ale możliwość ręcznego wpisania. Teraz pola są "wyszażone".
Druga sprawa to czy nie ma planu aby można było drukować z poziomu EU potwierdzenie zwrotu wpłaty i odstąpienia od umowy (jest już możliwość generowania jako pdf w allegro)?
W obecnej formie moduł zwrotów to upośledzona, średnio przydatna proteza, która tylko komplikuje sprawę, a nie ułatwia cokolwiek.
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 09 gru 2021, 14:24
autor: PhotoSoft
Jak dodadzą taką opcję do API to pojawi się w EU.
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 01 sie 2022, 14:03
autor: gorlik
Zakładka zwrot allegro przestał wyświetlać jakiekolwiek dane odnośnie zwrotu (wszystkie pola szare), nie aktualizuje danych, przed aktualizacją były tutaj potrzebne informacje, mimo, że opcja ta jest zaznaczona w ustawieniach.
Przestało działać po aktualizacji do najnowszej wersji.
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 01 sie 2022, 15:06
autor: PhotoSoft
Wszystkie informacje się wyświetlają. Po za tym nic nie było zmieniane w tym module.
Proszę zapoznać się z podwieszonym
[PORADNIKIEM] i doprecyzować zgłoszenie.
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 13 gru 2022, 12:40
autor: robi1976
Druga sprawa to czy nie ma planu aby można było drukować z poziomu EU potwierdzenie zwrotu wpłaty i odstąpienia od umowy (jest już możliwość generowania jako pdf w allegro)?
PhotoSoft pisze: ↑09 gru 2021, 14:24
Jak dodadzą taką opcję do API to pojawi się w EU.
Panie Marcinie, czy coś się zmieniło w temacie?
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 13 gru 2022, 15:16
autor: PhotoSoft
Nie ma czegoś takiego w API.
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 20 lut 2023, 05:19
autor: tomazik123
Dzień dobry, nie pobiera powodu (zamówiono inny towar). Bardzo prosimy również o możliwość powiększenia pola do zwrotów (tej tabelki) oraz o możliwość dodawania tam swoich kolumn
https://ibb.co/YBhNTcY
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 20 lut 2023, 12:30
autor: PhotoSoft
Witam,
wgrałem nowy instalator. Nowe zwroty będą już pobierane prawidłowo.
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 20 lut 2023, 16:35
autor: tomazik123
I jeszcze jedna sprawa, jeśli chodzi o zwroty. Sama funkcja zwróć kwotę, z tego co widzę działa do skutku. W przypadku przeciążenia api Allegro (co dwa, trzy dni), funkcja zawiesza program i trzeba go wyłączyć awaryjnie. Proszę ograniczyć ilość prób połączenia, aby była możliwość ponowienia w przypadku niepowodzenia, bez konieczności wyłączania programu
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 21 lut 2023, 09:57
autor: PhotoSoft
Każde połączenie jest wznawianie do 2 minut i nie będę tego zmieniał
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 21 lut 2023, 13:48
autor: marr
Nie pobiera mi od jakiegoś czasu numeru paczki zwrotnej.
Można to przywrócić?
Re: moduł zwrotów zwroty klienckie Allegro
: 22 lut 2023, 08:29
autor: PhotoSoft
Nie mogę tego powtórzyć. Proszę zapoznać się ze wszystkimi punktami z tego
[PORADNIKA]. Jeśli nie rozwiążą problemu to tak opisać zgłoszenie, aby można go było powtórzyć. - pkt. 8.