Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Cyrylica w danych klienta

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
best_buy_
Posty: 53
Rejestracja: 18 mar 2013, 10:09
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Cyrylica w danych klienta

Post autor: best_buy_ »

Dzień dobry,
czy jest opcja obsługi cyrylicy w danych klienta? Trafiają się nam klienci Ukraińcy/Białorusini i EU po pobraniu danych takiego klienta wyświetla jako ciąg znaków zapytania. Rozumiem, że to inne kodowanie, ale skoro Allegro obsługuje cyrylicę to może warto wprowadzić obsługę w EU? Poczta zwraca nam takie paczki z informacją o braku odbiorcy, tracimy czas i pieniądze. Może niech chociaż wpisuje się Jan Kowalski?  :)
PhotoSoft
Administrator
Posty: 6992
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 101 razy
Kontakt:

Re: Cyrylica w danych klienta

Post autor: PhotoSoft »

Witam,
nie, bo kodowanie bazy ich nie obsługuje. Ewentualnie mógłbym pomyśleć nad jakąś konwersją znaków :roll:
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
best_buy_
Posty: 53
Rejestracja: 18 mar 2013, 10:09
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Cyrylica w danych klienta

Post autor: best_buy_ »

Jeżeli to dużo pracy to w tej sytuacji wystarczy nawet jakieś tymczasowe obejście z dowolnym stałym imieniem i nazwiskiem po wykryciu w pobranych danych nieobsługiwanych znaków - albo wyrzucenie błędu żebyśmy mogli nadać paczkę ręcznie. Aktualnie takie zamówienie przechodzi niezauważone aż do otrzymania zwrotnej przesyłki z Poczty.
ODPOWIEDZ