Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Problem z  "Eksportuj Online" Do UPS

Tutaj znajdziesz zgłaszane problemy oraz ich rozwiązania. Proszę obowiązkowo zapoznać się z podwieszonym poradnikiem "Jak prawidłowo zgłosić problem?".
KrzysztofKo??akowski
Posty: 8
Rejestracja: 22 lut 2022, 14:51
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Problem z  "Eksportuj Online" Do UPS

Post autor: KrzysztofKo??akowski »

:idea: Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.

Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:

1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? nie
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10

 Witam.... zostałem zmuszony do wprowadzenia usługi Kuriera UPS i próbuje go dodać do "Eksportuj Online" tak żeby pobrać etykiety do wydruku, robię na razie testy na jakiś przykładowych zamówieniach (które przychodzą z wysyłką DPD lub Inpost), ale ciągle mam błąd jak poniżej, niezależnie co ustawię w ustawieniach "Do UPS" (Login, Hasło, Nr, Klienta, Klucz Apii itd.). 

Napisałem wiec do wsparcia UPS a oni napisali "czy system jest dostosowany do protokołu bezpieczeństwa Oauth 2.0"
bo już nie stosują Klucza API tylko Client ID czy Secret ID (które uzyskuje się u nich na stronie - co uzyskałem już wcześniej)

Jak konfiguruje się wysyłki "Do UPS" w "Eksportuj Online" to trzeba podać Klucz API
zastanawiam się co trzeba spisać w miejsce Klucza API, czy Client ID czy Secret ID czy może powinno to wyglądać inaczej ?

Proszę o pomoc i podpowiedz jak to skonfigurować. 

download/file.php?mode=view&id=3411
download/file.php?mode=view&id=3411
Załączniki
Zrzut ekranu 2023-10-12 135512_1.jpg
Zrzut ekranu 2023-10-12 135414_2.jpg
hermankoszalek
Posty: 87
Rejestracja: 06 lut 2014, 18:34
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Problem z  "Eksportuj Online" Do UPS

Post autor: hermankoszalek »

Cześć

Musisz mieć dokładnie takie same dane jak UPS np Worldship

Poszukaj czy nie masz literówki etc w danych wysyłającego czyli twoich.

Umowę z UPS masz podpisaną jak rozumiem?

Ja wypełniam te dane i wszystko od lat działa.

Nową autoryzacją wprowadzają na stałe dopiero w czerwcu 2024

Etykiety pobierasz w SPL a nie GIF ?
Za ten post autor hermankoszalek otrzymał podziękowanie:
KrzysztofKo??akowski (18 paź 2023, 13:31)
KrzysztofKo??akowski
Posty: 8
Rejestracja: 22 lut 2022, 14:51
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Problem z  "Eksportuj Online" Do UPS

Post autor: KrzysztofKo??akowski »

Witam...

Od UPS otrzymałem informacje że  "od czerwca 2023 nie wydajemy już nowych kluczy licencyjnych. Zamiast kluczy mamy: Client ID oraz Secret ID". które uzyskuje się na stronie https://developer.ups.com/

Wiec pewnie stare klucze działają jeszcze ale już nie wydają nowych.

Dla rozgrzewki zainstalowałem Worldship i tutaj działa wszystko dobrze, mogę nadać paczkę. 

Nie wiem czy czasem nie trzeba będzie zmienić w Uploader sposobu dodawania tych wysyłek "Do UPS" i przystosować go do nowych metod dla nowych klientów i dostosować do Oauth 2.0

Próbowałem też na wszelkie sposoby i kombinacje wpisywać te dane: Login, Hasło, Nr Klienta, Client ID oraz Secret ID i za każdym razem to ten sam komunikat. Próbowałem też zmieniać Etykiety z SPL na GIF i też nic...

Może ma pan jakiś pomysł ?


 
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7091
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Problem z  "Eksportuj Online" Do UPS

Post autor: PhotoSoft »

EU nie obsługuje nowej autoryzacji.
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
ODPOWIEDZ