Proszę zapoznać się z podwieszonym poradnikiem Jak prawidłowo zgłosić problem? i doprecyzować zgłoszenie.
Jeśli poradnik nie rozwiązał Twojego problemu, wówczas podaj wymagane informacje:
1. Czy pobrano z serwera aktualny instalator i przeinstalowano EU? tak
2. Czy została wykonana aktualizacja komponentów Allegro? tak
3. Czy problem występuje w trybie awaryjnym? tak
4. Z której wersji Windowsa korzystasz? 10/11
5. Opisz poniżej dokładnie problem zgodnie z pkt. 8.2 oraz 8.3 poradnika:
Ilość ofert w programie ma różną od ilości ofert na allegro dokładnie o 6 ofert, niestety nie wiem jak ogarnąć żeby znaleźć które to.
Nie są to z allegro lokalnie a "szybki import brakujących" nie działa, nic nie importuje.
Odjąłem oferty z allegro lokalnie. Jak to jakoś sensownie sprawdzić czego brakuje ?