Od teraz można zarejestrować lub zalogować się na forum poprzez konto Facebook albo Google :) Jeśli zalogujesz się w ten sposób i na forum jest już utworzone konto o takim samym adresie e-mail, wówczas oba konta zostaną ze sobą powiązane. Czyli zachowane zostaną wszystkie ustawienia i posty.

Jeśli adresy e-mail będą różne, wówczas zostanie założone nowe czyste konto. W razie czego można zmienić w ustawieniach istniejącego konta adres na inny :arrow: ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details

Ten komunikat można zamknąć w prawy górnym rogu.

Poprawka do nowej wersji (formularz zwrotu przy opłaconym anulowanym zamówieniu)

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje na temat nowych wersji EU. Na tym forum również możesz zgłaszać sugestie oraz uwagi dotyczące nowych funkcji.
Regulamin forum
Zanim założysz nowy temat, sprawdź czy ktoś wcześniej nie zgłosił już podobnego pomysłu. Jeśli tak, wówczas dopisz się do niego, ponieważ pod uwagę będą brane tylko takie sugestie, które zostaną poparte przez większą ilość użytkowników. Stąd domyślnie ustawione jest sortowanie wg liczby odpowiedzi.

Zgłoszone sugestie są przeglądane i wybierane do wdrożenia podczas projektowania nowej wersji. Nie zaglądam tutaj na bieżąco. Tematy, w których przez 6 m. od ostatniego postu nikt się nie wypowie będą automatycznie usuwane.
tomazik123
Posty: 287
Rejestracja: 23 wrz 2018, 16:14
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy

Poprawka do nowej wersji (formularz zwrotu przy opłaconym anulowanym zamówieniu)

Post autor: tomazik123 »

Dzień dobry,

przy okazji tworzenia nowej wersji, bardzo proszę o poprawę następującego zdarzenia.
Klient kupuje przedmiot, płaci za niego, a następnie anuluje.
Taka transakcja znajduje się w "Nowe" z ikonką, że zamówienie jest opłacone i anulowane. Zwracamy środki i jest ok.

Niestety bardzo często zdarza się, że taki klient od razu wypełnia nie wiadomo po co formularz zwrotu, wówczas taka transakcja automatycznie przenosi się nam do grupy oczekującej na zwrot, niestety nie wiemy o tym, także nie zwracamy środków oraz nie wystawiamy przedmiotu ponownie. Niestety opcja na Allegro automatycznego zwrotu nie rozwiąże problemu gdyż musimy wiedzieć, aby zwiększyć stan magazynowy o dany przedmiot lub wystawić go ponownie. Klienci po kilku dniach oczywiście wielkie pretensje.

Bardzo proszę o dodanie opcji wyboru mapowania grup (tak jak dla pobierania nowych formularzy) do pobierania zwrotów lub blokadę przenoszenia takich zwrotów przy opłaconych anulowanych transakcjach :)

Przy okazji zachęcam do pójścia z duchem czasu i pomyśleniu o jakimiś serwerze zewnętrznym, który wykonywał by pewne czynności API w tle niezależnie od tego czy EU jest włączony (autoresponder wiadomości, dyskusji, powiadomienia SMS o nowych dyskusjach, zamówieniach itp synchronizacje stanów pomiędzy sklepami - bardzo przydatne przy integracjach różnych serwisów, odświeżanie parametrów itp). Serwer mógłby przygotowywać dane zwrócone przez API, a następnie moglibyśmy jedynie jednym przyciskiem zapisać je sobie do swojej bazy danych, na pewno zmniejszyłoby to blokadę EU podczas długich odświeżań (my mamy 100000 aukcji i trwa to kilkanaście minut, nawet przy wielu wątkach). Jedynie konieczny by był komunikat, że trwa odświeżanie parametrów na serwerze zewnętrznym, gdyby ktoś chciał to zrobić równocześnie w EU.

Mogłaby być to oczywiście funkcja opcjonalna dodatkowo płatna, myślę, że i tak wielu użytkowników by z niej skorzystała ;)
 
Zildijan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1359
Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 33 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Re: Poprawka do nowej wersji (formularz zwrotu przy opłaconym anulowanym zamówieniu)

Post autor: Zildijan »

U nas podobny problem.
To dobra okazja, aby odświeżyć moją propozycję, aby takie anulacje były przenoszone do wybranej w ustawieniach sekcji np. "Anulacje (Niewysłane)" :)

Mogłoby się to odbywać na zasadzie:

- Nie ma numeru nadania? ==> przenieś do sekcji "Anulacje (Niewysłane)"
- Jest numer nadania? ==> przenieś do sekcji "Zwroty".

To by zapobiegło dyskusjom i negatywom, że sprzedający oddał nie nadal pieniędzy za anulację (a sprzedający nic nie wiedział o anulacji, myśląc, że transakcje w sekcji "Zwroty" to będą zwroty wysłanych produktów).
KD9
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1142
Rejestracja: 14 lut 2018, 12:06
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 18 razy
Kontakt:

Re: Poprawka do nowej wersji (formularz zwrotu przy opłaconym anulowanym zamówieniu)

Post autor: KD9 »

Za
PhotoSoft
Administrator
Posty: 7099
Rejestracja: 14 cze 2011, 13:10
Podziękował: 22 razy
Otrzymał podziękowań: 108 razy
Kontakt:

Re: Poprawka do nowej wersji (formularz zwrotu przy opłaconym anulowanym zamówieniu)

Post autor: PhotoSoft »

Dodam taką opcję :)
Zildijan pisze: 06 kwie 2024, 19:14 Mogłoby się to odbywać na zasadzie:
- Nie ma numeru nadania? ==> przenieś do sekcji "Anulacje (Niewysłane)"
- Jest numer nadania? ==> przenieś do sekcji "Zwroty".
Może lepiej bazować na dacie wysyłki, ponieważ akurat ktoś może korzystać z przesyłki email ;)
Za ten post autor PhotoSoft otrzymał podziękowanie:
Zildijan (08 kwie 2024, 11:12)
Pozdrawiam, Marcin
photosoft.allegro(małpa)gmail.com

:arrow: Tutaj pobierzesz najnowszy instalator EU
Zildijan
Zaawansowany użytkownik EU
Posty: 1359
Rejestracja: 24 maja 2013, 19:27
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 33 razy
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Re: Poprawka do nowej wersji (formularz zwrotu przy opłaconym anulowanym zamówieniu)

Post autor: Zildijan »

PhotoSoft pisze: 08 kwie 2024, 09:51 Może lepiej bazować na dacie wysyłki, ponieważ akurat ktoś może korzystać z przesyłki email ;)

Świetny pomysł :)
ODPOWIEDZ